۲۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۹۵۳۲۳
امام جمعه اردبیل:

همکاری شایسته مردم اجرای طرح هدفمندی یارانه ها را شتاب بخشیده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و استاندار اردبیل در بیانیه مشترکی از همکاری و تعامل مطلوب مردم این استان در اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها قدردانی کردند.
يارانه امام جمعه اردبيل
به گزارش خبرگزاری رسا از اردبیل، امام جمعه و استاندار اردبیل در بیانیه ای مشترک اعلام کردند: اجرای قانون هدفمندی یارانه ها توزیع عادلانه ثروت را در جامعه فراهم می کند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی و سیدحسین صابری در این بیانیه تاکید کرده اند: اجرای قانون هدفمندی یارانه ها به عنوان بزرگترین تحول زیربنایی در حوزه اقتصادی کشور و یکی از طرح های تحول اقتصادی دولت خدمتگزار می باشد که از آرزوهای دیرینه مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران اسلامی بوده است.

در این بیانیه با اشاره به اینکه اجرای این قانون استفاده بهینه از منابع و سرمایه های کشور را موجب می شود آمده است : قانون هدفمندی یارانه ها که با تلاش مضاعف و شبانه روزی فرزندان ملت در بدنه اجرایی دولت بعد از ماه ها برنامه ریزی و کار کارشناسی به مرحله اجرا در آمده است اصلاح الگوی مصرف و استفاده صحیح از موهبت های الهی و جلوگیری از اسراف و هدررفت نعمات ارزشمند مانند آب، انرژی و نظایر آن را دنبال می نماید.

در این بیانیه خاطر نشان که قانون هدفمندی یارانه ها بستری برای توسعه زیرساخت ها ، آبادانی بیشتر ایران اسلامی و شتاب بخشیدن به روند پیشرفت همه جانبه کشور است و به واسطه اجرای این قانون با توزیع حدود نیمی از منابع حاصل از آن در بین مردم و هزینه کرد نیمی دیگر در سرمایه گذاری های کلان ملی، افق جدیدی فراروی پیشرفت پرشتاب این کشور عزیز و این سرزمین کهن قرار خواهد گرفت.

در این بیانیه آمده است: اکنون که به لطف خداوند و همراهی صمیمانه مردم و همت خدمتگزاران در دستگاه های اجرایی، این قانون بزرگ در استان مقدس اردبیل نیز به نحو مطلوب عملیاتی شده است بدینوسیله مراتب تقدیر خودمان را از حسن نظر و همکاری شایسته اقشار مختلف مردم به ویژه تشکل های صنفی، اصناف، دستگاه های نظارتی و همه مبادی دخیل اعلام داشته و از مردم مومن و متعهد منطقه انتظار داریم با ادامه همکاری و نظارت خود یاری گر خدمتگزاران خویش در مراحل بعدی اجرای این قانون باشند./935/د102/س
ارسال نظرات