۰۸ دی ۱۳۸۹ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۹۴۳۷۴
بخش نخست / وزیر اطلاعات:

برخی افراد سابقه دار در اسلام با فریب آقازاده هایشان به اسلام لطمه زدند

خبرگزاری رسا ـ وزیر اطلاعات گفت: حرکت مردم قم، استقبال زیبای مراجع تقلید از این حرکت و مطالب ارزشمند آنان در حمایت از انقلاب اسلامی و ولی فقیه پیام‌های دندان‌شکنی برای دنیای استکبار و سران فتنه به همراه داشت.
حجت‌الاسلام حيدر مصلحي وزير اطلاعات حجت‌الاسلام حيدر مصلحي وزير اطلاعات بررسي و تحليل وضعيت امنيتي کشور


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات، چهارشنبه شب 8 دی‌ماه در سلسله نشست‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه قم که در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه برگزار شد، با اشاره به سالروز نهم دی، آن را روز بصیرت ملت ایران نامید.

وی افزود: مردم با حضوری خودجوش در نهم دی، عمق بصیرت خود را به نمایش گذاشتند و امیدهایی که مدیران و سران فتنه برای استکبار ایجاد کرده بودند تا بتواند به اهداف خود در براندازی نظام دست یابد، نقش برآب کردند.

حجت‌الاسلام مصلحی با بیان این‌که نهم دی واکنش هماهنگ مردم به فتنه‌گرانی بود که نظام جمهوری اسلامی ایران را تهدید می‌کردند، این حرکت را بسیار معنادار دانست و گفت: مردم رک و صریح ایده‌های خود را در پلاکاردهایی نوشته بودند که برای خیلی‌ها پیام‌های بسیاری داشت.

وی با اشاره به این‌که همه شعارهای مطرح شده در نهم دی حول محور یک موضوع تمرکز داشت و آن تأکید بر جایگاه رهبری و مقوله ولایت فقیه بود، اظهار داشت: مشکل جدی استکبار و مدیران فتنه با مقوله ولایت فقیه است؛ چرا که سران فتنه مقوله‌ای با نام ولایت فقیه را برنمی‌تابند.

وزیر اطلاعات با بیان این‌که چهره منافق و ریشه فتنه در نهم دی برملا شد به فعالیت استکبار رسانه‌ای در سانسور مقوله ولایت فقیه پس از رحلت امام اشاره کرد و گفت: حرکت مردم قم، استقبال زیبای مراجع تقلید از این حرکت و مطالب ارزشمند آنان در حمایت از انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و ولی فقیه پیام‌های دندان‌شکنی برای دنیای استکبار و سران فتنه به همراه داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم، اظهار داشت: رهبری در این دهه بسیار نورانی مطالبی را مطرح کردند که لازم است مؤسسات تحقیقاتی بسیاری راه‌اندازی شود و به بررسی این مطالب ارزشمند بپردازند.

حجت‌الاسلام مصلحی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب فرمودند شخصیت‌ها ملاک نیستند و زمانی شخصیت ارزش پیدا می‌کند که با شاخص‌ها بخواند و با اصول مطابقت کند، به داستان زبیر اشاره کرد و گفت: متأسفانه برخی افراد سابقه‌دار در اسلام با فریب آقازاده‌هایشان لطمه‌های بسیاری به اسلام زده‌اند.

وی همچنین با اشاره به شکل‌گیری فرقه‌های مختلف برای مقابله با انقلاب اسلامی، از سرمایه‌گذاری سنگین صهیونیسم مسیحی برای پسوند زدن صهیونیسم به مذاهب اسلامی خبر داد و از طلاب علوم دینی خواست تا معارف ناب اسلام را در قالب پیام‌های جذاب و پاسخ‌گو به دنیا عرضه کنند. /920/پ201/ج

ارسال نظرات