۰۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۹۳۸۳۹
امام جمعه گرگان:

حفظ آرمان های شهدا یک تکلیف عمومی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با تأکید بر ادامه راه شهدا و حفظ و حراست از آرمان های والای آنها، ادامه داد: امروز عمل به وصیت شهدا بزرگترین وظیفه همگان در نظام اسلامی است.
آيت الله نورمفيدي نماينده ولي فقيه در گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در دیدار با خانواده شهید علی اکبر گرزین در شهر گرگان گفت: شهدا در خالصانه ترین نگاه و لحظات با تأسی از سرور و سالار آزادگان جهان و گوش به فرمان امام شهیدان با خدای خویش معامله کرده و جان شیرین خویش را بهای بهشت عدل الهی اهدا کردند.

وی در این دیدار با ادای احترام و قرائت فاتحه برای شهید گرانقدر افزود: حماسه شهدا و رزمندگان و نیز ایثار والدین شهدا در تقدیم فرزندان خود به انقلاب با هیچ زبانی قابل تقدیر نیست.

امام جمعه گرگان با تأکید بر ادامه راه شهدا و حفظ و حراست از آرمان های والای آنها، ادامه داد: امروز عمل به وصیت شهدا بزرگترین وظیفه همگان در نظام اسلامی است.

به گزارش رسا، همچنین در ادامه این دیدار، آیت الله نورمفیدی با خانواده جانباز هفتاد درصد محمد جلالی دیدار کرد و با تجلیل از ایثار و فداکاری جانبازان خاطرنشان کرد: اقتدار کنونی نظام اسلامی مرهون رزمندگان اسلام و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است.

امام جمعه گرگان افزود:جانبازان برای انقلاب، سلامتی و تندرستی خود را فدا کردند و باعث افتخار، اقتدار و عزت نظام اسلامی شدند که باید ارج و منزلت آنان در جامعه همواره حفظ شود./950/پ202/الف
ارسال نظرات