۱۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۹۲۶۵۷
امام جمعه شادگان خوزستان:

فرهنگ مهدوی گره خورده با فرهنگ عاشورایی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شادگان خوزستان، فرهنگ مهدوی را گره خورده در فرهنگ عاشورایی دانست و اظهار داشت: همه علما، فضلا، روحانیان و طلاب حوزه های علمیه، می توانند از فرصت بدست آمده استفاده کنند و در جهت ترویج فرهنگ عاشورایی و مهدوی تلاش کنند.
اخبار ويژه محرم استان خوزستان
حجت الاسلام احمد سواری، امام جمعه شادگان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حکومت عدالت گستر مهدی موعود(عج) و ارتباط آن با قیام امام حسین(ع)، اظهار داشت: ظهور مهدوی موعود(عج)، در حقیقت ادامه دهنده راه و قیام امام حسین(ع) است.

استاد حوزه علمیه، به دلایل ظهور امام زمان(عج) اشاره و تصریح کرد: انتقام از قاتلان امام حسین(ع)، گسترش عدالت در سراسر جهان، مبارزه با دشمنان و دفاع از مظلومان و گسترش فرهنگ عاشورایی، از دلایل ظهور امام زمان(عج) است.

وی در ادامه سخنان خود به پیام های عاشورای مهدوی اشاره کرد و گفت: دفاع از مظلومان، نرفتن به زیر بار ذلت، تسلیم نشدن در برابر ظالمان و تبعیت از حق و حقیقت، از پیام های عاشورای مهدوی است.

حجت الاسلام سواری، با اشاره به روشنگری نسبت به اقدام های سوء دشمنان از سوی طلاب و روحانیان حوزه های علمیه، اذعان داشت: طلاب و روحانیان حوزه های علمیه باید با تبیین مسایل مرتبط با ائمه اطهار(علیه السلام) و به خصوص امام حسین(ع)، همه دسیسه های دشمنان را خنثی کنند.

امام جمعه شادگان خوزستان، در پایان با بیان این که علما، روحانیان و طلاب حوزه های علمیه عامل مؤثری در ترویج فرهنگ عاشورایی بین آحاد جامعه هستند، اظهار داشت: همه علما، فضلا، روحانیان و طلاب حوزه های علمیه، می توانند از فرصت بدست آمده استفاده کنند و در جهت ترویج فرهنگ عاشورایی و مهدوی تلاش کنند./945/ت303/ص
ارسال نظرات