۰۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۹۱۷۹۰
حجت الاسلام قرائتی:

عزت ایران به برکت انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد اقامه نماز کشور، عزت ایران را از برکات انقلاب اسلامی دانست.
حجت الاسلام قرائتي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محسن قرائتی، رییس ستاد اقامه نماز کشور، امروز در آیین صبحگاهی پرسنل پایگاه چهارم شکاری دزفول با تجلیل از انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب گفت: انقلاب اسلامی عزت و سربلندی را برای کشور ایران به ارمغان آورد.

وی با بیان این که پیش از انقلاب اسلامی، ملت ایران در گمراهی بسر می برد و بیگانان برای آنان تصمیم گیری می کردند، خاطر نشان کرد: آمریکایی ها پنجاه سال ایران را چپاول کردند بطوری که یک روحانی نمی توانست حتی یک حدیث از پیامبر اسلام (ص) برای سربازان در پادگان نظامی بگوید.

این استاد حوزه علمیه، در ادامه سخنان خود، ابراز داشت: اما انقلاب اسلامی این ذلت را از بین برد و برای کشور باعث عزت و افتخار شد تا جایی که امام خمینی (ره) فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی با اشاره به اهمیت کار نظامیان خطاب به سربازان و پرسنل پایگاه چهارم شکاری دزفول گفت: شمار کاری بسیار حساس و خطیر که همانا تامین امنیت برای کشور است به عهده دارید و باید قدر این وظیفه را بدانید؛ امروز به برکت جانفشانی های رزمندگان اسلام و نیروهای نظامی کشور در امنیت کامل بسر می برد.

رییس ستاد اقامه نماز کشور، با استناد به آیه ای از قرآن کریم گفت: قرآن مجید می فرماید اول امنیت بعد عبادت و عبادت و یا هر کار دیگری در سایه امنیت انجام می شود از اینرو حافظان امنیت در همه خیرها شریک هستند.

حجت الاسلام قرائتی، حاضران در این آیین را به رعایت تقوی پیروی از احکام الهی و بهره گیری از فواید نماز توصیه کرد و از آنان خواست تا برای تزکیه روح و نفس ذکر خدا را با نماز همیشه به جای آورند.

گفتنی است، این آیین با حضور حجت الاسلام قاضی دزفولی، امام جمعه، فرماندار و دیگر مسؤولان استانی و محلی در پایگاه چهارم شکاری دزفول برگزار شد./945/پ202/ص
ارسال نظرات