۰۵ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۹۱۴۷۸
امام جمعه گرگان:

هیچ قدرتی نمی تواند مانع تحقق اهداف متعالی نظام اسلامی شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: این ملت راه خود را پیدا کرده است و هیچ قدرتی نمی تواند مانع از رسیدن ملت ایران به قله های سعادت و پیروزی شود.
آيت الله نورمفيدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته مرکز استان، با گرامیداشت هفته بسیج، این نهاد مردمی را یکی از یادگارهای مبارک امام راحل دانست و گفت: بسیج در طول دوران پس از انقلاب اسلامی خدمات مهمی به نظام اسلامی ارائه کرده است.

وی دفاع از مرزهای اعتقادی، علمی، سیاسی و سایر مرزهای نظام اسلامی را مهم ترین وظیفه نیروی بسیج دانست و افزود: یک بسیجی باید در هر زمانی برای دفاع از آرمان های نظام اسلامی آمادگی کامل داشته باشد.

امام جمعه گرگان با اشاره به این که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول سی سال گذشته همواره همه تلاش خود را برای ضربه زدن به ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته اند، خاطرنشان کرد: امروز حضور نیروهای بسیجی به همراه مردم مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری هشت سال دفاع مقدس را تجلی حضور نیروهای بسیجی و مردمی در جبهه های حق علیه باطل دانست و بیان داشت:  حضور نیروهای بسیجی در جبهه ها موجب قدرت نمایی ایران اسلامی در برابر دشمنان شد.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به شکست های متعدد دشمنان نظام اسلامی در جنگ سخت افزاری علیه ایران اسلامی، گفت: امروز دیگر استراتژی دشمنان علیه این نظام اسلامی تغییر کرده و تاکتیک آنها در مقابل ایران اسلامی جنگ نرم است.

وی با بیان این که جنگ و یا توطئه های نرم قدمت تاریخی دارد و در زمان عاشورا نیز وجود داشته است، ادامه داد: در دوران امام حسین(ع) دشمنان با صحنه سازی در مقابل خاندان اهل بیت(ع) چهره خود را به گونه ای دیگر نشان می دادند.

خطیب جمعه گرگان با اشاره به این که ملت هوشیار و بابصیرت ایران اسلامی در طول دوران انقلاب و پس از آن همواره با شناخت توطئه های دشمنان در مقابل آنها ایستادگی کردند، ادامه داد: این ملت هیچ گاه اجازه نفوذ دشمنان به درون نظام اسلامی را نخواهند داد.

امام جمعه گرگان با تأکید بر حفظ هوشیاری در برابر توطئه های شوم دشمنان نظام اسلامی گفت: جنگ نرم بسیار سخت تر از جنگ سخت است.

وی تهاجم فرهنگی را یکی از مهم ترین توطئه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: امروز دشمن با توسعه شبکه های ماهواره ای تلاش می کند تا اعتقادات جوانان ایران اسلامی را تضعیف و سست کند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران هیچ گاه گول توطئه های نرم دشمنان را نخواهند خورد، ادامه داد: این ملت راه خود را پیدا کرده است و هیچ قدرتی نمی تواند مانع از رسیدن ملت ایران به قله های سعادت و پیروزی شود.

آیت الله نورمفیدی در بخش دیگری از سخنان خود به شهادت جمعی از مردم گرگان در تظاهرات سال 57 علیه رژیم پهلوی اشاره کرد و گفت: این روز مهم در تاریخ انقلاب اسلامی نیز به ثبت رسید./950/پ201/الف
ارسال نظرات