۰۳ آذر ۱۳۸۹ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۹۱۳۸۷
با حضور آیت‌الله شبیری زنجانی؛

مراسم عمامه‌گذاری طلاب مدرسه علمیه حقانی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم عمامه‌گذاری شماری از طلاب مدرسه علمیه حقانی قم، با حضور حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی از مراجع تقلید برگزار شد.
مراسم عمامه‌گذاری طلاب مدرسه علمیه حقانی برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، 23 نفر از طلاب مدرسه علمیه حقانی قم، در شب عید سعید غدیر خم به دست حضرت آیت‌الله سید موسی شبیری زنجانی از مراجع تقلید، مفتخر به لباس مقدس روحانیت شدند.

حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی در این مراسم، با تبریک عید سعید غدیر خم، پوشیدن لباس مقدس طلبگی را افتخاری بزرگ دانست و اظهار داشت: طلابی که این لباس مقدس را می پوشند باید قدر خود و این لباس را بدانند.

وی همچنین با تبریک به طلابی که ملبس به لباس روحانیت شده اند، برای آنها توفیقات الهی را خواستار شد و برای موفقیت شان دعا کرد.

حجت الاسلام سقای بی ریا مشاور رییس جمهور در امور روحانیت نیز در این مراسم، با تبریک عید سعید غدیر، خطاب به طلابی که ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند، ابراز داشت: شما باید قدر این لباس را بدانید و در مسیر رضایت الهی و حضرت صاحب الامر(عج) گام بردارید.

حجت الاسلام سید محمد واحدی مدیر مدرسه علمیه حقانی قم نیز در این مراسم، لباس طلبگی را مدال افتخار روحانیت دانست و بیان داشت: سربازان امام زمان(عج) باید از حالا به بعد بیش از گذشته مراقب اعمال و رفتار خود باشند و حرمت لباس را پاس بدارند. /924/پ202/ص
ارسال نظرات