۰۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۹۱۲۱۳
با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان؛

مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه زاهدان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ در آستانه عید سعید غدیرخم مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیر و معاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه سیستان و بلوچستان برگزار می شود .
حجت الاسلام حميد مؤذني، به عنوان مدير جديد حوزه علميه امام جعفر صادق (ع) زاهدان عمامه گذاري آيت الله صافي گلپايگاني در شب ميلاد امام رضا


حجت الاسلام حمید مؤذنی، مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، با تبریک عید سعید غدیر خم، اظهار داشت: جشن عید سعید غدیر خم به همراه مراسم عمامه گذاری طلاب این حوزه علمیه فردا چهارشنبه سوم آذرماه جاری از ساعت 15 و 20 دقیقه با حضور آیت الله سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، حجت الاسلام رضا ایمانی خواه، مدیر حوزه علمیه استان و معاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه سیستان و بلوچستان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، اساتید و طلاب این مدرسه برگزار می شود .

وی، افزود: سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، تقدیر از طلاب ممتاز حوزه، مولودی خوانی و مراسم عمامه گذاری از برنامه های این جشن است.
عضو شورای حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان، گفت: در این مراسم 13 نفز از طلاب ممتاز پایه های اول تا ششم حوزه علمیه زاهدان در سال تحصیلی گذشته که دارای معدل های بالایی هستند با اهدای جوایزی تقدیر می شود .

مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان، خاطر نشان کرد: طلاب ممتاز در دو بخش مجرد و متأهل مورد تقدیر قرار می گیرند که چهار نفر از این عزیزان دارای معدل بالای 19 و نه نفر دیگر نیز دارای معدل بالای 18 هستند.

گفتنی است، مشابه این مراسم در حوزه های علمیه دیگر شهرستانهای استان از جمله زابل و دلگان نیز همزمان با عید سعید غدیرخم برگزار می شود. /940/پ202/ص

ارسال نظرات