۰۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۹۱۱۷۸
آیت الله موسوی جزایری:

نهاد بسیج اجازه زیاده‌خواهی را به دشمنان نخواهد داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: قدرتمندی و عظمت بسیج سبب شده است که دشمن لحظه ای به خود اجازه اقدام علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را ندهد.
آيت الله موسوي جزايري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، شب گذشته در دیدار فرماندهان بسیج سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، با اشاره به توسعه روز افزون بسیج در سطح جامعه اظهار داشت: گسترش بسیج درجامعه ثمرات بسیار ارزشمندی دارد و ما باید به سمتی حرکت کنیم که همه ملت ما بسیجی باشد.

وی افزود: هر اقدامی که در راستای توسعه بسیج انجام دهیم خدمتی به نظام، ملت، دین و رهبری است ، چرا که بسیج بازوی قدرتمند نظام است و هرچه قدرتمند تر شود نظام اسلامی و ولایت فقیه قدرتمند تر می شود.

آیت الله موسوی جزایری، با اشاره به ضرورت حضور بسیج در تقابل با دتهاجم دشمن ابراز داشت: جهت تقابل با تهاجم دشمن در همه عرصه از جمله جنگ فرهنگی محتاج به فراخوان بسیج هستیم چرا که انجام کارهای بزرگ بدون حضور بسیج امکان پذیر نیست.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با اشاره به نقش بسیج در خنثی کردن فتنه سال گذشته بیان داشت: فتنه گران منتظر فرصتی بودند تا بروز پیدا کنند و توطئه های چندین ساله خود تا با برپایی جریان فتنه کامل کنند اما با درایت مقام معظم رهبری و همت بسیج این توطئه خنثی شد.

رییس شورای حوزه علمیه خوزستان، ادامه داد: درست است که فتنه سال گذشته خنثی شد و پرده ها کنار رفت اما دشمن توطئه های خود را در قالب های دیگر پی می گیرد و فتنه سال گذشته تنها نمونه ای از تجلی و ظهور بت عیار یعنی استکبار جهانی بود از این رو بسیج همواره باید آمادگی خود را حفظ کرده و نقش خود را به خوبی ایفا کند.

آیت الله موسوی جزایری، با اشاره به نیاز جامعه به فرهنگ بسیجی، بیان داشت: بسیج و فرهنگ بسیجی باید روز به روز توسعه و تعمیق یابد و خوشبختانه اقداماتی که اکنون در حوزه و دانشگاه انجام می شود بسیار نتیجه بخش بوده است و همین که استادی با سابقه علمی به عنوان استاد بسیجی شناخته و پذیرفته می شود نشان از این است که به هدف خود رسیده ایم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، ادامه داد: باید باور کنیم درخت بسیج کاملا ریشه دار و مستحکم شده است و قدرتمندی و عظمت بسیج سبب شده است که دشمن لحظه ای به خود اجازه اقدام خطرناکی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را ندهد./945/پ202/س
ارسال نظرات