۰۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۹۱۱۵۷

برگزاری سلسله همایش‌های مرکز خانواده اسلامی در اهواز

خبرگزاری رسا ـ مؤسسه فرهنگی راه، سلسله همایش‌های مرکز خانواده اسلامی را در نقاط مختلف اهواز برگزار می‌کند.
برگزاری سلسله همایش‌های مرکز خانواده اسلامی در اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مؤسسه فرهنگی راه «رهپویان اندیشه اسلامی هدایت»، سلسله همایش‌های مرکز خانواده اسلامی را با هدف تبیین فرهنگ اصیل اسلامی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه، در سراسر اهواز برگزار می کند.

این همایش‌ها با هدف آشنایی والدین با روش‌های جدید آموزشی نسبت به تربیت صحیح فرزندان و آشنایی خانواده‌ها نسبت به مقابله با شیوه های جنگ نرم برگزار می‌شوند.

نخستین جلسه این همایش شب گذشته با سخنرانی حجت الاسلام اسماعیلی، استاد حوزه علمیه قم با موضوع روان‌شناسی خانواده، در مسجد رضوان برگزار شد.

همچنین دومین نشست این همایش با سخنرانی حجت الاسلام حسین زاده، استاد حوزه و دانشگاه مشهد، با موضوع روان‌شناسی جوانان و نوجوانان، یازدهم آذرماه سال جاری ساعت هجده در مسجد رضوان برپا می شود.

در سومین جلسه این همایش ها، با سخنرانی شاهین فرهنگ، استاد دانشگاه تهران، با موضوع روانشناسی خانواده و بررسی شیوه های آموزشی والدین نسبت به تربیت فرزندان، بیست و یکم و بیست و هشتم بهمن ماه و پانزدهم اسفند ماه سال جاری رأس ساعت 15 در تالار مهر اهواز برگزار می شود.

آخرین جلسه این همایش با سخنرانی حجت الاسلام دهنوی، کارشناس خانواده و استاد دانشگاه تهران با موضوع بررسی مشکلات تربیتی خانواده ها و آموزش شیوه‌های جدید تربیتی به والدین بر پا می شود.

گفتنی است، این همایش‌ها از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، سازمان ملی جوانان، اداره کل امور اجتماعی استانداری خوزستان و حوزه مقاومت بسیج شهید تند گویان اهواز برگزار می‌شوند./945/پ202/س
ارسال نظرات