۲۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۹۰۷۸۷
با معرفی نفرات برتر:

ششمین جشنواره سراسری آواها و نغمه های آسمانی به کار خود پایان داد

خبرگزاری رسا ـ ششمین جشنواره سراسری آواها و نغمه های آسمانی جوانان کشور امروز با معرفی نفرات برتر در ساری به کار خود پایان داد.
کانون مساجد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، ششمین جشنواره سراسری آواها و نغمه های آسمانی جوانان کشور امروز با معرفی نفرات برتر در ساری به کار خود پایان داد.

حجت الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی، دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، امروز درمراسم اختتامیه ششمین جشنواره آواها و نغمه های آسمانی که به میزبانی استان مازندران در ساری برگزار شد، نسل جوان را سرمایه های بی بدیل ایران اسلامی دانست و گفت: با کمک جوانان این مرزوبوم ایران اسلامی به قله های رفیع سعادت وپیشرفت خواهد رسید.

وی درادامه سخنان خود با اشاره به نقش و جایگاه مساجد در طول تاریخ اسلام، افزود: مسجاد همواره در ادوار مختلف تاریخ ازجایگاه رفیعی برخوردار بودند و امروز نیزاین جایگاه در نظام مقدس جمهوری اسلامی تثبیت شده است.

حجت الاسلام ارباب سلیمانی نسل جوان را یک فرصت مهم برای نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز همه تلاش دشمن برای تضعیف باورهای دینی جوانان کشور است که باید دراین خصوص هوشیار باشیم.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هنر را مولود حس زیبایی بشردانست و با بیان این که از هنر باید برای تعالی اسلام و نظام بهره گرفته شود، ادامه داد: متأسفانه امروز استکبار جهانی از هنرتنها برای مقاصد شوم خود استفاده می کند.

حجت الاسلام سلیمانی مسجد را زادگاه فکری جوانان معرفی کرد و ادامه داد: مساجد همواره پایگاه هدایت بشر هستند و از این رو دارای جایگاه مهمی در تاریخ اسلام بوده اند.

گفتنی است، ششمین جشنواره سراسری آواها و نغمه های آسمانی جوانان مساجد کشور از روز گذشته به میزبانی استان مازندران در ساری آغاز به کار کرد و امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد./950/پ202/الف
ارسال نظرات