۲۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۹۰۷۸۳
آیت الله شبستری:

حضور بصیرت‌بخش بسیج سبب خنثی سازی فتنه‌‌ منافقان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: بسیج با پیروی از ولایت، فتنه های مختلف منافقان را خنثی کرده است.
آيت الله محسن مجتهد شبستري امام جمعه تبريز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با بیان این‌که روحیه بسیجی همواره ضامن ارزش‌های اسلامی بوده است، گفت: بسیاری از کشورهای منطقه نسبت به نیروی بسیج در کشور ما غبطه می‌خورند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج‌ اظهار داشت: در 31 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بسیج با پیروی از ولایت، فتنه های مختلف منافقان را خنثی کرده است.

وی با تأکید بر این‌که دشمنان از روحیه بسیجی مردم ایران در هراسند، خاطر‌نشان کرد: بسیج افزون بر دوران دفاع مقدس در صحنه هایی همچون سازندگی و حوزه های فرهنگی و اجتماعی نیز حضوری بسیار مطلوب داشته است.

آیت الله شبستری اقتدا به مولای مقتیان علی(ع) را شعار همیشگی بسیجیان دانست و گفت: جوانان بسیجی بارها ثابت کرده‌اند که در رکاب ولایت و دفاع از اسلام همیشه حاضر به جان فشانی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت سیاسی در کشور عراق اظهار داشت: در حالی که توافقات نهایی برای رییس جمهوری جلال طالبانی و نخست وزیری نوری المالکی در مجلس ملی عراق با حضور تمامی احزاب سیاسی انجام شده بود، زیرپا گذاشتن این توافقات از سوی تشکل العراقیه جای تأسف دارد.

آیت الله شبستری گفت: مخالفت رییس تشکل العراقیه با توافقات انجام شده برای تقسیم قدرت و نخست وزیری نوری المالکی نشان دهنده آن است که این تشکل تحت تأثیر آمریکا و عربستان سعودی قرار داد.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز ارتحال علامه طباطبایی(ره) اظهار داشت: تفسیر‌المیزان نشان دهنده اوج فقاهت و بلاغت علامه بزرگوار است./935/پ201/س
ارسال نظرات