۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۹۰۴۲۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

مراسم معنوی دعای عرفه در 500 مسجد مازندران برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، از برگزاری دعای پر فیض عرفه در 500 مسجد فعال و محوری استان خبرداد.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری دعای پر فیض عرفه در 500 مسجد فعال و محوری استان خبرداد.

وی با بیان این که از این تعداد مسجد صد مورد آن در روستاهای استان قرار دارد، افزود: دعای پر فیض عرفه با حضور روحانیان مستقر و طرح هجرت در مساجد روستایی استان نیز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام شکریان از اهتمام جدی ائمه جماعات و هیات امنای مساجد فعال و محوری استان نسبت به برگزاری مراسم معنوی دعای عرفه خبر داد و بیان داشت: پیش بینی می شود مردم مومن و خداجوی استان به ویژه نسل جوان حضوری گسترده تر و باشکوه تر از سال های گذشته داشته باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به حضور گسترده مردم به ویژه جوانان سال گذشته در مراسم دعای عرفه استان، خاطرنشان کرد: جوانان مومن استان مازندران امسال نیز با شکوه تر از سال گذشته در این مراسم معنوی شرکت خواهند کرد.

وی همچنین گفت: تعداد فراوانی نسخه مکتوب دعای عرفه توسط اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران تهیه شده است که هنگام برگزاری این مراسم معنوی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندرن ادامه داد: این مراسم همزمان عصر روز سه شنبه 25 آبان در شهرهای مختلف استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام شکریان مراسم افطار روز عرفه را از جمله برنامه های روز عرفه اعلام کرد و افزود: توقف در سرزمین عرفات یکی از مراسم واجب حجاج بیت الله الحرام است که جنبه عبادی دارد و بدون بجا آوردن این مهم حج محقق نمی شود و همچنین سایر مسلمانانی که در این سرزمین حضور ندارد روز مستحب می گیرند./950/پ202/الف
ارسال نظرات