۲۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۹۰۳۵۰
عضو مجلس خبرگان رهبری:

شکوه نماز جمعه سبب ثبات نظام اسلامی و جایگاه رهبری می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان نماز جمعه را یکی از مهم ترین پایگاه عبادی و سیاسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: شکوه نماز جمعه سبب ثبات نظام اسلامی و جایگاه رهبری انقلاب می شود.
آيت الله نورمفيدي نماينده ولي فقيه در گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در دیدار با اعضا ستاد نمازجمعه گرگان و مدیریت ستادهای نمازجمعه کشور با بیان این که انقلاب ما امروز جهانی شده و توجه جهانیان را به خود جلب کرده است، اظهار امیدواری کرد: این انقلاب مقدمه ای برای انقلاب مهدی(ع) باشد.

وی افزود: همانطور که دشمنان می گویند نیروی دیگری در مقابل قدرت های جهانی پیدا شده، این مسأله واقعیت دارد و امیدواریم این قدرت جهانی روز به روز بیشتر شود.

امام جمعه گرگان با بیان این که نماز جمعه یک رابطه وسیعی با حکومت دارد، تصریح کرد: نمازجمعه، نمازی حکومتی است و شکوه نماز جمعه و پر رونق بودن آن ثبات نظام و رهبری را به همراه دارد.

وی با اشاره به این که نقش و مسؤولیت ستادهای نمازجمعه از دو جهت مهم و حائز اهمیت است، ادامه داد: ایفای نقش مهم ستادها در جهت تقویت نمازجمعه و داشتن انگیزه قوی برای فعالیت در ستاد از وظایف ستادهای نمازجمعه است.
 
آیت الله نورمفیدی با بیان این که انگیزه ایمانی و اعتقادی موجود ستادهای نمازجمعه کافی نیست، گفت: باید برای ستادهای پرتلاش امتیازات و بودجه های خاصی وجود داشته باشد تا ایجاد کشش کرده و بر جاذبه های ستاد افزوده شود.

وی افزود: تشویق های معنوی و مردمی و مشخص و شفاف بودن کار و داشتن هدف در مجموعه های ستاد می تواند برای جذب نیروهای ستادی موثر باشد و ایجاد انگیزه کند.

امام جمعه گرگان یادآور شد: در ستادهای نمازجمعه اعتقاد ایمانی وجود دارد و مردم به نماز جمعه به عنوان حج المساکین معتقدند و نماز جمعه شکوه و عظمت خود را حفظ کرده است./950/پ202/الف
ارسال نظرات