۱۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۸۹۵۳۹
استاندار اردبیل:

تسخیر لانه جاسوسی تحقیر ابرقدرت های عالم بود

خبرگزاری رسا ـ استاندار اردبیل گفت: آنچه که در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به وقوع پیوست، در واقع تحقیر ابرقدرت های عالم بود.
يوم الله 13 آبان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، سیدحسین صابری، استاندار اردبیل، امروز در اجتماع راهپیمایان سیزده آبان اظهار داشت: اگر امروز شاهد عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران هستیم، در سایه همان مجاهدت هایی است که امام راحل و ملت همیشه در صحنه کشورمان در سال های قبل از انقلاب متحمل شدند.

وی با بیان این که باید قدرشناس امنیت و ولایت بود، خاطر نشان کرد: سیزده آبان نمونه بارز رهبری داهیانه و مدبرانه ولایت فقیه در کوران حوادث و نماد ایستادگی و تحقیر کردن استبداد و استثمار است.

صابری با بیان این که سیزده آبان نقطه عطف تاریخ ملت ایران است، افزود: آنچه که در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به وقوع پیوست، در واقع تحقیر ابرقدرت های عالم بود.

استاندار اردبیل با اشاره به تعابیر امام راحل نسبت به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا خاطر نشان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی این حادثه را با عنوان یک انقلاب دیگر در ایران دانستند، که زمینه برچیده شدن نظام ظلم و جور را در این کشور فراهم کرد.

وی با بیان این که در طول سی و یک سال گذشته تهدیدها و تحریم های دولت ایالات متحده آمریکا کوچترین تاثیر در اراده ملت ایران نداشته است، گفت: دانشجویان و دانش آموزان امروز نیز با تأسی از پدران خود در سنگر علم و تحصیل مجاهدت و افتخارآفرینی می نند.

وی با بیان این که هر روز جنایات های جدید آمریکا در سال های قبل از انقلاب افشا می شود، گفت: آن عده خودفروخته که تحت تاثیر تبلیغات و رسانه های غربی اقدام به فتنه گری می کنند، بدانند که ملت ایران امروز در اوج بصیرت، هوشیاری و بیداری است./۹۳۵/پ202/الف
ارسال نظرات