۰۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۸۸۴۹۵
امسال؛

طرح گفتمان دینی در 1400 مدرسه مازندران برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر کمیته همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه از اجرای طرح گفتمان دینی، امسال در هزار و 400 مدرسه دخترانه و پسرانه استان خبرداد.
دبير کميته همکاري هاي حوزه علميه و آموزش و پرورش مازندران
حجت الا سلام ابو القاسم کاوه، دبیر کمیته همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از اجرای طرح گفتمان دینی در مدارس دوره متوسطه استان خبرداد.

وی با بیان این که این طرح با حضور روحانیان متخصص و آگاه به مسائل دینی، اخلاقی، اعتقادی، فرهنگی اجرا می شود، افزود: اساتید این طرح روحانیانی هستند که از مرکز آینده سازان قم زیر نظر دفتر مقام معظم رهبری فعالیت می کنند.

دبیر کمیته همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه مازندران، با اشاره به این که طرح گفتمان دینی به صورت جمعی و پرسش و پاسخ اجرا می شود تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح پاسخ به شبهات دانش آموزان، ارتقا سطح علمی، آشنایی با مسائل دینی، آشنایی با مسائل سیاسی، آشنایی با مسائل اعتقادی، اخلاقی، عفاف، حجاب است.

وی با اشاره به این که این طرح در سال گذشته در 400 مدرسه استان اجرا شد بیان داشت: امسال هزار و 400 مدرسه دخترانه و پسرانه دوره متوسطه زیر پوشش طرح جامع گفتمان دینی قرار دارند.

حجت الاسلام کاوه گفت: اعتبار این طرح 800 میلیون ریال است که 300 میلیون ریال را اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران و 500 میلیون ریال را اداره کل آموزش و پرورش اختصاص دادند.

دبیر کمیته همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه تصریح کرد: نخستین طرح گفتمان دینی در پنجم آبان امسال در غرب مازندران از مدارس متوسطه دخترانه و پسرانه دوره متوسطه شهرستان رامسر آغاز می شود./950/پ202/الف
ارسال نظرات