۲۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۸۸۱۳۶
عناوین چند خبر کوتاه از آذربایجان شرقی؛

برگزاری نشست هم‌اندیشی بانوان مبلغ در شبستر

خبرگزاری رسا - نشست هم اندیشی بانوان مبلغ شبستر و تمدید مهلت شرکت در جشنواره شعر غدیر از مهم‌ترین اخبار کوتاه آذربایجان شرقی است.
برگزاری نشست هم‌اندیشی بانوان مبلغ در شبستر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با دهه کرامت نشست هم اندیشی مبلغان شبستر در بیت امام جمعه این شهر برگزار شد.

در این نشست در خصوص برگزاری جشن‌های رضوی و اعزام مبلغ به مناطق شهری و روستایی شبستر تصمیم‌گیری شد.

گفتنی است، نشست ماهانه بانوان مبلغ شهرستان شبستر با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی و با هدف هم اندیشی پیرامون برنامه‌های مذهبی و تبلیغی منطقه در دفتر امام جمعه برگزار می شود.

نشست هم اندیشی روحانیون طرح هجرت شهرستان سراب و هریس برگزار شد

حجت الاسلام محمد تجلایی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سراب در این جلسه اظهار داشت: مبلغان دین از هیچ تلاشی در تبلیغ مبانی ارزشمند و متعالی دین مبین اسلام دریغ نکنند چراکه برنامه های سعادت بخش قرآن کریم با مجاهدت و از جان گذشتگی بزرگان دین به دست ما رسیده است.

حجت الاسلام بختیاری، رابط طرح هجرت شهرستان سراب نیز گفت: امروز پرچم تبلیغ دین مبین اسلام و مقابله با شبهات مطرح شده به دوش روحانیان متعهد و برجسته و مبلغان دینی است.

خانه عالم روستای زوارق افتتاح می شود

حجت الاسلام رسول یگانه رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بناب در بازدید از مراحل پایانی ساخت خانه عالم روستای زوارق گفت: تعداد خانه های عالم روستایی احداث شده در این شهرستان 4 باب است که در روستا های زاوشت، روشت بزرگ، ینگی کند، خوشه مهر و روستای زوارق احداث شده اند.

گفتنی است، این خانه در زمینی به وسعت 90مترمربع و با هزینه 210میلیون ریال احداث شده است.

مهلت ارسال آثار به کنگره دوبیتی های غدیر تمدید شد

مسؤول منطقه شمالغرب موسسه فرهنگی، هنری و پژوهشی نوای از تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین کنگره دو بیتی های غدیر در تبریز خبر داد.

هادی یوسف پور آذری مسئول منطقه شمالغرب موسسه فرهنگی، هنری و پژوهشی نوای نی گفت: این جشنواره با هدف دفاع از حریم ولایت واجرایی نمودن آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی و لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه ویژه ولایت در حکومت اسلامی برگزار می شود.

وی با دعوت از تمامی شاعران و هنرمندان علاقه مند در جهت ارسال آثار خود افزود: مهلت ارسال آثار شاعران عزیز تا اول آبان ماه تمدید شد که علاقه مندان می توانند آثار خود را در نشانی سایت اینترنتی www.navayeney.ir ثبت و یا به شماره 30004111 پیامک کنند.

یوسف پور آذری در پایان یادآور شد: آثار رسیده به جشنواره "دو بیتی های غدیر " اول آذر با حضور شعرای مطرح کشور داوری و در مراسمی به 110 اثر برگزیده جوایز نفیسی، شامل خودروی سواری و سکه ی بهار آزادی اهداء می شود./935/د102/س
ارسال نظرات