۲۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۸۷۸۷۲
مدیر ارتباطات و تبلیغات مرکز نور؛

سفر مقام معظم رهبری به استان قم صدور انقلاب را سرعت می بخشد

خبرگزاری رسا ـ‌ مدیر ارتباطات و تبلیغات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی گفت: سفر رهبر معظم انقلاب در شهر کریمه اهل بیت(س) صدور انقلاب اسلامی را به همه عالم سرعت بیشتری خواهد بخشید.
مركز تحقيقات كامپيوتري علوم اسلامي


به گزارش خبرگزاری رسا، غلامرضا رحمانی، مدیر ارتباطات و تبلیغات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به تشکیل ستاداستقبال از مقام معظم رهبری در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی افزود: شهر مقدس قم ام القرای جهان اسلام است و به واسطه حضور علما و حوزه های علمیه و آغاز انقلاب اسلامی همه چیز از قم آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: حضور ولی امر مسلمین جهان در ام القرای جهان اسلام و بین المللی ترین شهر ایران نه تنها صدور انقلاب اسلامی و پیام آزادی بخش امام راحل(ره) را سرعت می بخشد، بلکه می تواند فصل نوینی را در معادلات بین المللی جهان رقم زند.

مدیر ارتباطات ستاد استقبال از مقام معظم رهبری در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با اشاره به تولید دانشنامه ها، ویژه نامه ها و سی دی های نرم افزاری با موضوع رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: از جمله فعالیت ستاد استقبال از معظم له، فعالیت گسترده محققان و پژوهشگران مرکز تحقیقات در فضای مجازی و پایگاه های اینترنتی مرکز نور می باشد.

رحمانی تولید ویژه نامه ولایت فقیه و دانشنامه های مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی ، امام و رهبری و حکومت اسلامی را از جمله فعالیت های ستاد استقبال از رهبر معظم انقلاب در فضای مجازی عنوان کرد.

وی همچنین توزیع پوستر، بنر و سی دی هایی با محوریت حضرت آیت الله خامنه ای را از دیگر فعالیت های ستاد استقبال از رهبر انقلاب دانست./919/د102/ع

ارسال نظرات