۲۰ مهر ۱۳۸۹ - ۰۱:۲۴
کد خبر: ۸۷۴۰۵
اساتید حوزه علمیه قم:

سفر رهبر معظم انقلاب حوزه‌های علمیه را بیش از پیش متوجه رسالت‌هایش می‌سازد

خبرگزاری رسا ـ یکی از اساتید حوزه علمیه قم با بیان اینکه سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم بیش از پیش حوزویان را متوجه رسالت های شان می کند گفت: دشمنان و بدخواهان تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا تاثیر و برکات این سفر را کمرنگ جلوه دهند.
رهبر معظم انقلاب آيت الله سيد علي خامنه اي
حجت‌الاسلام محمدرضا بازرگان از اساتید حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان قم، حوزه های علمیه را مشتاق و بیقرار دیدار ایشان دانست و گفت: این روزها در بین بدنه و عموم طلاب همه دنبال هستند که آقا کی می آید.

وی حضور مقام معظم رهبری در شهر مقدس قم و دیدارها و ملاقات های ایشان با حوزویان را بسیار بابرکت ارزیابی و تصریح کرد: ارتباط ایشان با حوزه های علمیه و از نزدیک در جریان امور قرار گرفتن، تاثیرات بسیار مثبتی را به همراه خواهد داشت.

استاد حوزه علمیه قم ابراز داشت: حضور مقام معظم رهبری از نزدیک می تواند در شناسایی نقاط قوت و ضعف و بازنگری روند حرکتی حوزه تاثیر بسیار مثبتی را به همراه داشته باشد و حوزه ها را بیش از گذشته متوجه رسالت هایش سازد.

حجت الاسلام بازرگان با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از حوزه های علمیه، اقدامات و فعالیت های انجام شده در راستای پاسخگویی به منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب را ناکافی توصیف کرد و بیان داشت: برخی از جریانات در حوزه هستند که چندان علاقه ای به این مباحث نشان نمی دهند و برخی ها نیز تنها شعار تحول می دهند و عملا کاری را انجام نمی دهند.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان و فرافکنی و دسیسه های محافل ضد انقلاب در خصوص سفر رهبر معظم انقلاب به شهر قم گفت: دشمنان، ضد انقلاب و بدخواهان نظام اسلامی در فتنه سال گذشته از مقام معظم رهبری و تدابیر هوشمندانه ایشان ضربه های بسیار سنگینی خوردند.

این استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: اینها تمام تلاش و امکانات خود را بکار گرفته اند تا از مقام معظم رهبری انتقام بگیرند از این رو دست به هر اقدام و عملی می زنند و البته از دشمنان توقعی بیش از این نیز نیست./924/ت302/ص


ارسال نظرات