۱۹ مهر ۱۳۸۹ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۸۷۳۸۲

خشم ضد انقلاب از آمادگی حوزه برای استقبال از رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری رسا ـ آمادگی علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم برای استقبال شایسته از رهبر معظم انقلاب در سفر به قم خشم رسانه های ضد انقلاب را برانگیخته است.
استقبال/آرشيوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا انعکاس رسانه ای آمادگی علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم برای استقبال شایسته از رهبر معظم انقلاب در سفر به قم خشم رسانه های ضد انقلاب را برانگیخته است.

بر همین اساس یکی از سایت های کلیدی حامی جریان فتنه که از خارج از کشور اداره می شود، در مطلبی ایجاد بخش ویژه برای سفر رهبر معظم انقلاب به قم در یک سایت خبری حوزه و انعکاس نظرات علما و اساتید حوزه علمیه در رابطه با سفر حضرت آیت الله خامنه ای را مورد حمله قرار داده است.

این سایت با ذکر بخش هایی از سخنان اساتید برجسته حوزه علمیه قم و اطلاعیه جامعه مدرسین در مورد آمادگی برای استقبال شایسته از رهبر انقلاب، به نقد این سخنان پرداخته و سعی در غیر مهم جلوه دادن آن نموده است.

بر اساس این گزارش سایت مذکور که سابقه حمله و زیر سوال بردن مسایل دینی و ارکان نظام را دارد، در موضعی خنده آور، ستایش اساتید برجسته حوزه علمیه از رهبر معظم انقلاب را از مصادیق مدح و ستایش های مذموم و «مورد نکوهش اولیای دین»  دانسته است.

گفتنی است سفر قریب الوقوع رهبر معظم انقلاب به حوزه علمیه قم، موجی از شادی و اشتیاق را در شهر مقدس قم و حوزه علمیه به همراه داشته است و مراکز حوزوی و طلاب علوم دینی با تشکیل گروه هایی خودجوش خود را برای استقبال شایسته از حضرت آیت الله خامنه ای و ارائه گزارش پیشرفت ها به ایشان آماده می کنند.

مراکز خبری مرتبط با حوزه علمیه نیز با راه اندازی بخش های ویژه، این سفر را مورد پوشش خبری خاص قرار داده اند، که این امر مورد استقبال دیگر رسانه ها نیز واقع شده است. /914/ت302/ج
ارسال نظرات