۱۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۸۷۱۴۱
با حضور رییس جمهور؛

کنگره جهان بدون نظام صهیونیزم در مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران از برگزاری کنگره «جهان بدون نظام صهیونیزم» با حضور دکتر احمدی‌نژاد در استان خبر داد.
جهان بدون صهيونيسم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، هادی ابراهیمی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران، روز گذشته در جلسه شورای سیاست‌گذاری کنگره «جهان بدون نظام صهیونیزم» که قرار است امسال در مازندران برگزار شود، با اشاره به این که سعی خواهیم کرد تا برگزاری این کنگره با سفر دولت به مازندران همزمان شود تا از وجود رییس جمهور در این کنگره استفاده شود، گفت: این همایش برای نخستین بار در مازندران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور رییس جمهور و بسیاری از مقامات ارشد کشور در این کنگره، افزود: برگزاری این کنگره کار بسیار بزرگی است که نیازمند مشارکت فعال دستگاه‌های مسؤول، نخبگان علمی و دانشگاهی است.

ابراهیمی با تأکید بر توجه به حوزه علمی و محتوایی این کنگره‌ تصریح کرد: به دلیل اهمیت این کنگره، نگاه همه رسانه‌های منطقه و جهان به آن معطوف خواهد شد و این موضوع وظیفه برگزارکنندگان را سنگین تر خواهد کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با اشاره به حضور دکتر احمدی نژاد در سازمان ملل و سخنان مهم وی در مجمع عمومی این سازمان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کنگره که نام آن نیز از متن سخنرانی رییس جمهور الهام گرفته شده، تبیین نظرات و پیشنهادات رییس جمهور در سازمان ملل برای اداره هر چه مطلوب‌تر جهان در سایه آزادی و رعایت حقیقی حقوق بشر است.

وی با اشاره به اعلام آمادگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مازندران برای برگزاری این کنگره بین‌المللی اضافه کرد: سازو کار اجرایی و علمی این کنگره باید هرچه زودتر آماده شود و صداو‌سیما، سپاه کربلای مازندران، سازمان تبلیغات اسلامی، ارشاد، دانشگاه مازندران و بسیج دانشجویی به عنوان دستگاه‌های مرتبط در برگزاری این کنگره همکاری خواهند کرد.

ابراهیمی با اشاره به این که در روز برگزاری این کنگره از میهمانان ملی و بین المللی دعوت خواهد شد، تصریح کرد: از حضور خالد مشعل مسؤول دفتر سیاسی حماس و رمضان عبدالله در این کنگره دعوت خواهیم کرد.

وی با تأکید براین که کمیته علمی و پژوهشی این کنگره باید به صورت جدی فعالیت خود را آغاز کند، ادامه داد: دبیرخانه این کنگره نیز آمادگی دارد پس از برگزاری این همایش آثار ارسالی به دبیرخانه را در قالب دو کتاب به چاپ برساند.

ابراهیمی ادامه داد: زمان و مکان این کنگره متعاقباً اعلام می‌شود./950/پ202/س

ارسال نظرات