۱۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۸۶۹۳۵
عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس:

سفر رییس جمهور به لبنان ادامه توفیقات سفر به نیویورک را به دنبال خواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ابراهیمی گفت: سفر احمدی نژاد به لبنان ادامه توفیقات حضور وی در سازمان ملل برای جمهوری اسلامی و شکستهای پیاپی برای صهیونیسم جهانی خواهد بود.
حجت الاسلام حسين ابراهيمي
حجت الاسلام حسین ابراهیمی نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رابطه با واکنش استکبار به سفر رییس جمهور به لبنان اظهار داشت: این سفر همانند سفر وی به نیویورک دارای دستاورد خوبی برای جهان اسلام و ناکامی بزرگی برای استکبار می باشد.

وی افزود: به عقیده ما، سفر احمدی نژاد به لبنان ادامه توفیقات حضور وی در سازمان ملل برای جمهوری اسلامی و شکستهای پیاپی برای صهیونیسم جهانی خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور کشورمان به نیویورک و حضورش در اجلاس رؤسای کشورهای جهان گفت: رییس جمهور کشورمان با ابتکار عمل های خود در جمع خبرنگاران توانست نظام سلطه را به طور جدی به چالش بکشد و وجدان جهانیان را بار دیگر به قضاوت در مورد زیاده خواهی زیاده خواهان وا دارد.

وی همچنین یادآور شد: بیان واقعیتهای جاری در جامعه آمریکا و اثبات دروغ بزرگ 11 سپتامبر به جامعه جهان و بخصوص جامعه فریب خورده آمریکایی یکی از بزرگترین توفیقات سفر وی برای جمهوری اسلامی بود، چنانچه رهبر معظم انقلاب نیز این را تاکید کردند.

عضو مجمع روحانیان مجلس هشتم همچنین ابراز داشت: به عقیده ما علت واهمه غرب پیش از سفرهای دکتر احمدی نژاد و جنجال سازی رسانه ای نسبت به آن به خاطر آگاهی یافتن آنها از قدرت رسانه ای سخنرانی ها و حضور یافتن نماینده جمهوری اسلامی در آن کشور ها است. /955/ت302/ج
ارسال نظرات