۲۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۸۶۴۵۶

تجمع اعتراض آمیز مردم ساری در هتک حرمت ساحت قرآن برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مردم مؤمن و ولایت مدار مرکزاستان مازندران دقایقی قبل در زیر بارش شدید باران با ادامه تجمع اعتراض آمیز خود هتک حرمت به ساحت مقدس کلام الهی را محکوم کردند.
تجمع اعتراض آميز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درساری، مردم مؤمن و انقلابی مرکز استان مازندران در ادامه اعتراض های مردمی اهانت به کلام الهی در‌آمریکا صبح امروز با تجمع درمیدان امام حسین (ع) ساری این اقدام وقیحانه عده ای صهیونیست افراطی را محکوم کردند.

مردم مرکز استان مازندران با در دست داشتن پلاکاردها و سر دادن شعارهای ضد استکباری برائت از صهیونیسم اعلام باید گردد، کشیش صهیونیستی اعدام باید گردد، مرگ بر آمریکا، مرگ بر رژیم صهیونیستی، قرآن جاودانه جان مایه ی حیات است، معجزه الهی قرآن جاودان است، بالاترین پیام ها قرآن جاودان است، خروش هر حزب الله قرآن جاودان است، آوای رزمندگان قرآن جاودان است این اقدام وقیح غرب را محکوم کردند.

تجمع اعتراض آمیز مردم مؤمن مرکز استان مازندران حتی با آغاز بارش شدید باران نیز به پایان نرسید بلکه تجمع کنندگان در زیر بارش رحمت الهی با قوت بیشتری این اقدام کفر آلود غرب را محکوم کرده و خواستار مجازات عاملان اصلی این اقدام وقیحانه شدند.

باران رحمت الهی امروز آتش فتنه صهیونیست ها در هتک حرمت به کلام الهی را به گلستانی برای کلام پروردگار مبدل کرد تا بار دیگر تنها رسوایی و بی آبرویی برای صهیونیسم و آمریکای جنایت کار باقی نماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، برخی از برادران اهل سنت ونیزگروهی از افغانی های مقیم مرکز استان نیز با در دست داشتن پلاکارت هایی این اقدام مذبوحانه آمریکا را محکوم کردند./950/پ202/ص
ارسال نظرات