۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۸۶۴۱۸
نماینده ولی فقیه در قرارگاه غدیر شمال:

اهانت به قرآن کریم تیر خلاص را بر پیکر لیبرال دموکراسی غرب وارد کرد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نماینده ولی فقیه و فرمانده قرارگاه غدیر شمال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صدور بیانیه‌ای با محکوم‌کردن اقدام ضد دینی اخیر در آمریکا اعلام کرد: اهانت به مقدس‌ترین صحیفه آسمانی، تیر خلاص را بر پیکر لیبرال دموکراسی غرب وارد کرد.
قرآن کريم
به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، مسؤول نهاد نماینده ولی فقیه و فرمانده قرارگاه غدیر شمال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز با صدور بیانیه ای با محکوم کردن اقدام ضد دینی عده ای در آمریکا اعلام کردند: اهانت به مقدس‌ترین صحیفه آسمانی، تیر خلاص را بر پیکر لیبرال دموکراسی غرب وارد کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: این عمل موهن، نشانه عمق دنائت و رذالت افرادی است که داعیه رهبری جهان را با خود یدک می کشند و این مدعیان دروغین احترام به حقوق انسان‌ها و ادیان الهی، بدترین نوع رذالت و پستی را انجام دادند.

این بیانیه می افزاید: افرادی گستاخ و هتاک که ناجوانمردانه چشم خود را به روی تعالیم حیات بخش این صحیفه الهی بسته اند و با حقد و کینه الهام گرفته از افکار شیطانی به این عمل زشت مبادرت ورزیدند، فاقد هرگونه وجاهت انسانی هستند.

در ادامه این بیانیه آمده است: اهانت به قرآن کریم توسط عده ای اندک از یانکی های شرور، موجب حزن و اندوه فراوان بیش از یک میلیارد مسلمان گردیده و آنها با قلبی مالامال از ماتم و اندوه، خواستار مجازات این عده و محکومیت این عمل زشت و غیرانسانی هستند. 

اعمال و رفتارهای جاهلانه و به دور از اصول و ارزش های الهی و انسانی توسط افرادی که داعیه رهبری جهان را دارند، علامت سوال بزرگی را در ذهن انسان‌های آزادی‌خواه ایجاد کرده در حالی‌که اهانت کنندگان به قرآن کریم هیچ پاسخی به این افراد ندارند.

در پایان این بیانیه آمده است: از پیشگاه بی زوال الهی خواستار عذابی دردناک برای سردمداران نادان استکبار جهانی هستیم و به تمامی مسلمانان و پیروان ادیان الهی این اقدام وقیحانه را تسلیت می گوییم./950/د102/س
ارسال نظرات