۱۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۸۵۹۶۸

نسخه آزمایشی رادیو مجازی مهدویت در تبریز راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری وارثان انتظار مسجد دارالسلام تبریز از راه اندازی نسخه آزمایشی رادیو مجازی توسط این کانون خبر داد.
اينترنت
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از دبیرخانه کانون های مساجد آذربایجان شرقی، حجت الاسلام شهریار اسداللهی گفت: فعالیت رادیو مجازی کانون فرهنگی هنری وارثان انتظار مسجد دارالسلام تبریز در قالب مهدویت برنامه ریزی شده است.

وی افزود: برنامه های رادیو مجازی این کانون شامل موضوعات امام شناسی با قرآن، دایره المعارف مهدویت و انتظار، زندگینامه امام زمان (عج) از تولد تا غیبت، توقیعات و تشرفات حضرت ولی عصر (عج) تولید شده است.

بنا به اعلام حجت الاسلام اسداللهی بزودی با راه اندازی سایت کانون فرهنگی هنری وارثان انتظار رادیو مجازی یکی از قسمت های اصلی این سایت خواهد بود و نسخه مجازی آن به شکل سی دی توزیع می شود.

اسداللهی در ادامه یادآور شد: گفتگو با کارشناسان مهدویت و برنامه کودک را از جمله بخش های رادیو انتظار است که علاوه بر برنامه های قبلی عنوان شده در نسخه اصلی رادیو انتظار در نظر گرفته شده و با هماهنگی صدا و سیما مرکز استان در صورت توافق از رسانه عمومی پخش خواهد شد./935/د102/ص

ارسال نظرات