۱۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۸۵۵۷۵
امام جمعه نیکشهر:

امت اسلام زیر بار ظلم نمى‏رود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان نیکشهر، با اشاره به روز جهانی قدس، گفت: صلح جهانى در گرو انقراض مستکبرین است، نه مذاکره با آنها و پیام جهانى روز قدس اینست که امت اسلام زیر بار ظلم نمى‏رود .
امام جمعه نيکشهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام احمد لطفیان سرگزی، امام جمعه شهرستان نیکشهر، در خطبه های نمازجمعه این هفته، با اشاره به روز جهانی قدس، اظهار داشت: صلح جهانى در گرو انقراض مستکبرین است، نه مذاکره با آنها و پیام جهانى روز قدس اینست که امت اسلام زیر بار ظلم نمى‏رود. 

خطیب جمعه نیکشهر، به حضور کم سابقه و کم نظیر مردم در مراسم روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: هوشیاری و عملکرد مردم برخلاف انتظار مخالفین و دشمنان نظام اسلامی بوده و مردم حالت بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته اند و نشان دادند که عمیقاً به امام و رهبری و آرمانهای ایشان علاقه مند هستند.

حجت الاسلام لطفیان سرگزی، همچنین با اشاره به اوضاع تأسف بار فلسطین و سکوت و بی تفاوتی مجامع بین المللی و کشورهای اسلامی، تأکید کرد: اگر کشورهای اسلامی به مسؤولیت خود در قبال فلسطین عمل می کردند، امروز شاهد اجرای توطئه های خطرناک رژیم صهیونیستی بر ضد فلسطین از جمله سیاست یهودی سازی نبودیم .

وی، افزود: علاج زخم فلسطین فقط قطع غده‏ ى سرطانى حکومت صهیونیستى است و این کاملاً ممکن است .

امام جمعه نیکشهر، تصریح کرد: غده سرطانى اسراییل را تنها از طریق مقاومت و مبارزه مى‏توان ریشه ‏کن ساخت./940/پ202/ص
ارسال نظرات