۰۶ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۸۵۰۰۳
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

سناریوی فتنه سال گذشته ناشی از اندیشه‌های غلط بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) گفت: سناریوی فتنه سال گذشته ناشی از اندیشه غلط از ولایت فقیه بود.
حجت الاسلام کاملي فر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌ فر، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) روز گذشته در محفل انس با قرآن سپاهیان اردبیل اظهار داشت: امروز خائنان به ملت تنها با شعار این‌که امام راحل پرچمدار این نهضت عظیم بود، به میدان نفاق و عناد با انقلاب اسلامی آمدند.

وی خاطر‌نشان کرد: این طیف از روشنفکرنماهای غرب زده همچون طلحه‌‌ها و زبیرها به مقاصد پلید خود نخواهند رسید، چراکه مردم تا آخرین نفس حامی و تابع ولایت فقیه خواهند بود.

حجت الاسلام کاملی فر با بیان این‌که خط امام راحل با ولایت حضرت آیت الله خامنه ای ادامه دارد، تصریح کرد: بخشی از سناریوی فتنه سال گذشته ناشی از اندیشه غلطی بود که رسانه های غربی القا کرده بودند.

وی عمل به منویات رهبری را راه اثبات ولایت‌مداری دانست و افزود: نباید تبعیت‌ از ولایت تنها لقلقه زبان و گفتار برخی از افراد باشد؛ بلکه اعتقاد راسخ به ولایت باید در کردار و اعمال مشاهده شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با تأکید بر این‌که رهیافتگان به حقیقت زیر پرچم ولایت و اردوگاه حزب الهی قدم برمی‌دارند، اظهار داشت: برخی از منتسبان به امام که امروز از پذیرش ولایت شانه خالی می‌کنند همان ‌هایی هستند که در دوران زعامت امام راحل نیز با هر حرکت و تصمیمی لب به مخالفت می‌گشودند.

وی ادامه داد: انحراف از مسیر ولایت گمراهی و حرکت در مسیر دشمن است، هر کس در هر جایگاهی که است، اگر امروز به هر شکل ممکن با قلم، سخن و کار و نیات خود جایگاه ولایت را تضعیف کند، نزد ملت مطرود خواهد بود.

حجت الاسلام کاملی‌فر تنها راه سعادت دنیا و آخرت را تمسک به قرآن، اهل بیت و ولایت فقیه دانست و گفت: راه ولایت نیز جز راه انبیا، ائمه اطهار و اولیای الهی نیست./935/پ202/س
ارسال نظرات