۰۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۸۴۶۴۵
عضو مجلس خبرگان رهبری:

دستاوردهای جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف مایه سربلندی و فخر دنیای اسلام است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، با ستایش تلاش های همه جانبه مسؤولان و دانشمندان جوان جمهوری اسلامی ایران در راه خودکفایی و پیشرفت در عرصه های مختلف علمی و فناوری، دستاوردهای هسته ای، فناوری و علمی جمهوری اسلامی ایران را مایه عزت، امیدواری، سربلندی و فخر دنیای اسلام دانست.
حجت الاسلام والمسلمين دري نجف آبادي
حجت الاسلام والمسلمین دری نجف آبادی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در اراک، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به دستاوردهای هسته ای، نظامی، دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران، این دستاوردها را غرور انگیز توصیف کرد.

وی با تحسین این دستاوردها، از تلاش های شبانه روزی، اقدامات و برنامه ریزی مسؤولان و دانشمندان جوان در راستای کسب موفقیت های فوق قدردانی کرد و گفت: تلاش برای رشد و پیشرفت های علمی و فناوری کشور وظیفه و رسالتی همگانی است و هر کس به سهم خود باید تلاش کند جمهوری اسلامی ایران به قله های افتخار و پیشرفت برسد.

حجت الاسلام والمسلمین دری نجف آبادی تصریح کرد: یکی از کارها و اقدامات بسیار خوب دانشمندان جوان ایران اسلامی، فعالیت های صلح آمیز هسته ای است و خوشبختانه با تلاش ها و برنامه ریزی های صورت گرفته، زیرساخت های خوبی در مراکز اصفهان، نطنز، بوشهر، تهران و اراک احداث و فراهم شده است.

وی با بیان اینکه غربی ها با هیچ چیزی برای جمهوری اسلامی ایران موافق نیستند ابراز داشت: با توجه به خصومت استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران، ما باید روی پای خود بایستیم و در عرصه های مختلف خود اتکا و خودکفا شویم.

امام جمعه اراک، دستاوردهای هسته ای، فناوری، علمی و دیگر پیشرفت های کشور را مایه عزت، سربلندی، امیدواری و فخر دنیای اسلام دانست و تاکید کرد: این موفقیت ها و پیشرفت های همه جانبه، برای کشورهای جهان سوم، دنیای اسلام و همچنین جوامع در حال توسعه بسیار جالب توجه است.

حجت الاسلام والمسلمین دری نجف آبادی تاکید کرد: این موفقیت ها و دستاوردها باعث می شود ما خلأهای تاریخی را جبران و پر کنیم و همچنین باعث می گردد که طلسم استکباری و انحصاری غربی ها نیز در این پیشرفت های علمی و فناوری شکسته شود.

نماینده ولی فقیه در اراک، سوخت گذاری نیروگاه اتمی بوشهر را گامی بزرگ دانست و تصریح کرد: تلاش برای راه اندازی این نیروگاه ستودنی است و ما باید توجه داشته باشیم که روش آمریکایی ها از اول سنگ اندازی در مسیر جمهوری اسلامی ایران بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بحمدلله امروز صنایع نظامی، دفاعی، موشکی و فناوری های هسته ای جمهوری اسلامی ایران، پیشرفت های بسیار خوبی کرده است و ما این دستاوردها را مرهون تدابیر مقام معظم رهبری و تلاش های همه جانبه مسؤولان و دانشمندان جوان ایران زمین می دانیم.

حجت الاسلام والمسلمین دری نجف آبادی تصریح کرد: قطعا ده سال آینده جمهوری اسلامی ایران موقعیت ممتازتر و ویژه تری خواهد داشت و نظام اسلامی گام های بسیار بلندتر و محکم تری را برای پیشرفت همه جانبه در دهه عدالت و پیشرفت برخواهد داشت. /924/ت302/ج
ارسال نظرات