۳۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۸۴۵۱۲
نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد خوزستان:

تقوای سیاسی در گرو تقوای دینی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی خوزستان تقوای سیاسی را در گرو تقوای دینی دانست و اظهار داشت: اگر کسی دیندار حقیقی‌ باشد به یقین تقوای سیاسی را هم خواهد داشت.
جوانمردزاده، جوانمرد زاده
حجت الاسلام عبدالباری جوانمرد زاده، مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که تقوای سیاسی غیر از تقوای دینی نیست گفت: به سبب این که در مکتب اسلام سیاست همان دیانت ما است؛ بنابراین تقوای سیاسی در گرو تقوای دینی خواهد بود.

مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد خوزستان با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) مبنی بر «از فراست مؤمن بترسید» و با بیان این که فراست همان بصیرت و بصیرت به معنای تقوای سیاسی است ابراز داشت: مؤمن باید از فراست و تیز بینی مؤمن دیگر بترسد؛ چرا که همواره با پشتوانه الهی گام بر می دارد و اگر در عرصه سیاست هم وارد می شود با عنایت ائمه اطهار(ع) همراه خواهد شد.

وی در ادامه سیاست را مدیریت صحیح جامعه خواند و با تأکید بر این که مکر، حیله و عدم صداقت راهی جز شکست ندارد، تصریح کرد: خیال استکبارگران مبنی بر این که با مکر و حیله پیروز و به سر منزل مقصود می رسند خواب پریشانی بیش نیست؛ چرا که تاریخ همواره نشان داده است که تنها راستی و عدالت پیروز نهایی است.

این استاد دانشگاه با ابراز رضایت از سیاست مسؤولان و سران کشور بیان داشت: به یقین سیاسیون فرصت را برای بهره‌برداری سوء دشمنان فراهم نخواهند کرد و تعداد اندکی که جایگاه چندانی ندارند، انشاءالله به زودی به اشتباهات خود پی خواهند برد./945/پ202/س
ارسال نظرات