۲۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۸۴۰۲۴

ضیافت اندیشه بهترین فرصت برای دستیابی به بصیرت دینی است

خبرگزاری رسا ـ رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: ضیافت اندیشه بهترین فرصت برای دوری از غفلت و دستیابی به بصیرت دینی است.
ضیافت اندیشه بهترین فرصت برای دستیابی به بصیرت دینی است
نصرت الله ملازاده، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به اجرای طرح ضیافت اندیشه در ارومیه افزود: دانشجویان اسوه و الگوی شایسته ای برای جامعه هستند که می توانند با تعمیق و نهادینه کردن باورها و اندیشه های دینی در کنار دستیابی به فناوری های روز علمی بستر و زمینه های لازم را برای داشتن ایرانی آباد و توسعه یافته فراهم کنند.

وی طرح ضیافت اندیشه را بهترین فرصت برای تعمیق اندیشه ها در ذهن و فکر جوانان دانست و خاطرنشان کرد: فضا و امکانات برای دستیابی به اندیشه های بنیای نظام و نهادینه‌سازی مبانی اعتقادی اسلام برای دانشجویان حاضر در طرح فراهم شده است که امیدواریم با همراهی استادان این دوره بهترین بهره را از آن بگیرند.

ملازاده از شرکت بیش از یک هزار دانشجو در طرح ضیافت اندیشه در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: این طرح به مدت بیست روز و در دو پایگاه برادران و خواهران برگزار می شود که دانشگاه علوم پزشکی ارومیه میزبان خواهران و دانشگاه ارومیه میزبان برادران هستند.

وی تربیت و آموزش نسل جوان انقلابی برای ورود به مباحث فکری و آموزشی را از اهداف برگزاری طرح ضیافت اندیشه اعلام و خاطرنشان کرد: مهارت‌های آموزشی، تدریس معنویات و شناسایی زمینه های شور و نشاط در جامعه و فعالیت‌های فوق برنامه از جمله دوره های ارائه شده در این طرح هستند که از سوی استادان حوزه ‌های علمیه به دانشجویان آموزش داده می شود.

این مقام مسؤول اظهار داشت: طرح ضیافت اندیشه با ایجاد تحول فرهنگی مهم در جامعه تأثیر بسزایی در ارتباطات قشر فرهیخته جامعه با جوانان و همچنین رفع مشکلات فرهنگی داشته باشد.

گفتنی است، طرح ضیافت اندیشه از اول تا 23 ماه مبارک رمضان با برنامه‌ های متنوع آموزشی فرهنگی و ورزشی در ارومیه اجرا می شود./936/پ202/س
ارسال نظرات