۲۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۸۳۹۸۴
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان:

زنده نگه داشتن یاد و نام شهداء بزرگترین معروف است

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرمانده سپاه سلمان استان و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان، گفت: زنده نگه داشتن یاد و نام شهداء بزرگترین معروف است که باید به آن توجه ویژه ای داشت.
سردار حبيب لکزايي، جانشين فرمانده سپاه سلمان استان سيستان و بلوچستان و سرپرست فعلي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، سردار حبیب لکزایی، جانشین فرمانده سپاه سلمان استان و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان، روز دوشنبه در دومین جلسه این ستاد، با ارائه گزارشی، اظهار داشت: این ستاد دارای پنج معاونت فرهنگی، معاونت سازمانهای اجرایی، معاونت ادارات و کارخانجات، معاونت حمایت و پشتیبانی، بهداشت و درمان و معاونت تشکلهای مردمی و یک کمیسیون تبلیغات و اطلاع رسانی است .

وی، افزود: :ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان در جلسه اول تعداد 19 مصوبه داشته که 16 مصوبه آن اجرا شده و 3 مصوبه نیز در حال اجراست .

سردار لکزایی، ادامه داد: همچنین هفده ستاد شهرستانی احیای امر به معروف و نهی از منکر در 17 شهرستان و 3 بخش استان سیستان و بلوچستان تشکیل شده و برنامه های اجرایی سال 89 ابلاغ و در حال اجرا است .

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان، با تأکید بر اینکه، تذکر لسانی باید در بین افراد جامعه فرهنگ سازی شود، گفت: زنده نگه داشتن یاد و نام شهداء بزرگترین معروف است که باید به آن توجه ویژه ای داشت .

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان وبلوچستان، همچنین، آموزش پرسنل در زمینه های قرآنی، احکام، برگزاری همایشهای ویژه مناسب با امر به معروف و نهی از منکر، مانور تذکر لسانی، آموزش کلاسهای امر به معروف و نهی از منکر، اردو های تابستانی، فعال کردن شورا های امر به معروف و نهی از منکر در ادارات، کارخانجات، اصناف و دانشگاهها را از جمله اقدامات انجام شده توسط این ستاد در سطح استان عنوان کرد ./940/پ202/ص
ارسال نظرات