۱۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۸۳۴۸۱
فرمانده سپاه:

خاطرات دفاع مقدس، فکر جنگ را از استکبار سلب می‌کند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استکبار جهانی در شرایطی ایران را به حمله نظامی تهدید می‌کند که رزمندگان نظام اسلامی، هشت سال مقابل دولت های غربی ایستادگی کرده است.
سردار جعفري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمد علی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز گذشته در جمع رزمندگان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار داشت: استکبار جهانی در شرایطی ایران را به حمله نظامی تهدید می‌کند که رزمندگان نظام اسلامی هشت سال مقابل ده‌ها دول غربی ایستادگی کرده‌اند.

وی با بیان این‌که دفاع مقدس تبلوری از شهادت‌طلبی و ایثارگری مردم ایران بود، خاطر‌نشان کرد: سابقه درخشان دفاعی جمهوری اسلامی ایران در جریان هشت سال جنگ تحمیلی سند افتخاری برای مردم ایران است.

فرمانده سپاه ادامه داد: آمریکا و ایادی غربی با علم به این سابقه، جرأت نگاه چپ به جمهوری اسلامی ایران را ‌ندارد‌.

جعفری در بخش دیگری از سخنان خود، رسالت سپاه پاسداران را حراست از آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه دانست و گفت: مشخصه برجسته سپاه انقلابی بودن، تکلیف محوری، مردمی بودن و ولایمتداری است.

وی با اشاره به تأکید رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر مقابله با ناتوی فرهنگی دشمنان اظهار داشت: سپاه در عرصه‌های جنگ نرم و ناتوی فرهنگی دشمنان نیز باید با تکیه بر بصیرت و بالابردن روحیه انقلابی و جهادی حضور هوشمندانه و فعال‌تری داشته باشد.

جعفری با تأکید بر تبعیت محض سپاهیان و بسیجیان از ولایت مطلقه فقیه خاطر‌نشان کرد: لحظه لحضه عمر یک بسیجی و پاسدار باید در دفاع از انقلاب اسلامی صرف شود.

وی خاطر‌نشان کرد: تنها راه رسیدن به این توفیق الهی خودسازی معنوی و توسعه بصیرت و بینش سیاسی در راستای اطلاعت مطلق از ولایت فقیه است.

جعفری در ادامه سپاهیان را وارثان حقیقی انقلاب و شهدا دانست و گفت: این نهاد انقلابی ادامه دهنده راه سالکان و دلباختگان راه حق و حقیقت است./935/پ202/س
ارسال نظرات