۱۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۸۳۳۷۲

مقابله با بحران هویتی جوانان نیازمند برنامه‌‌ریزی فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفاتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های خوزستان بر ضرورت برنامه‌‌ریزی فرهنگی برای مقابله با بحران هویتی نسل جوان تأکید کرد.
حجت الاسلام سيد محسن شفيعي، مسؤول دفاتر نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه هاي خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام سیدمحسن شفیعی، مسؤول دفاتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های خوزستان، امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه جوان خوزستان، در جمع خبرنگاران با بیان این که سرمایه‌‌گذاری برای نسل جوان در زمان کنونی از اهمیت بسزایی برخوردار است، اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های فرهنگی کشور باید در جهتی باشد که مانع از ایجاد بحران هویتی در نسل جوان باشد.

حجت الاسلام شفیعی به برنامه‌ها و اهداف دشمن در راستای ضربه‌زدن به باورهای دینی جوانان اشاره و خاطر نشان کرد: در مسیر فعالیت برای نسل جوان ابتدا باید ظرفیت‌‌ها و موانع را شناخت و در مراحل بعد، برنامه‌‌ریزی منسجمی در زمینه فعالیت‌‌هایی که در ارتباط با نسل جوان مطرح است دنبال کرد.

مسؤول دفاتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های خوزستان بر ضرورت مخاطب‌شناسی در عرصه جوانان تأکید کرد و ابراز داشت: در حال حاضر هدف دشمن تخریب فرهنگ دینی و ملی ما است تا از این طریق بتواند ما را وادار به تسلیم فرهنگی در برابر خود کند.

وی با اشاره به روز خبرنگار، با بیان این که وجود جوانان در رسانه‌های کشور ضروری است، اظهار داشت: رسانه‌ها نیاز به افرادی با وابستگی کم به تعلقات دنیوی و نشاط، تحرک و پویایی دارند که تنها در جوانان پیدا می‌شود.

حجت الاسلام شفیعی رسانه را جزئی از فرهنگ دانست و افزود: همه ما اعتقاد داریم که ملت مترقی هستیم و افتخارات فراوانی را داریم که باید به جامعه و دنیا نشان داده شود و این وظیفه جوان است که در این راه گام برداشته‌اند./945/پ202/س
ارسال نظرات