۱۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۱:۰۵
کد خبر: ۸۲۳۶۶
حجت الاسلام و المسلمین رجبی:

نتیجه اقدام نظامی علیه ایران، نابودی رژیم صهیونیستی و فروپاشی آمریکا خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به تهدیدات آمریکا و اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: آنها خودشان هم می دانند اگر کوچک ترین تجاوز و حمله ای به ایران صورت گیرد،‌ پاسخ جمهوری اسلامی ایران دندان شکن و پشیمان کننده خواهد بود.
2/ محمود رجبي عضو جامعه مدرسين
حجت الاسلام و المسلمین محمود رجبی، از اساتید حوزه علمیه قم و عضو جامعه مدرسین، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به پیش نویس کنگره آمریکا در حمایت از حمله نظامی رژیم غاصب اسرائیل به جمهوری اسلامی ایران گفت: این پیش نویس نشانه یاس و ناامیدی نظام استکباری از توطئه های پیشین علیه جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به نقشه های مختلف دشمنان برای براندازی و ضربه زدن به نظام اسلامی تصریح کرد: دشمنان در دوران اصلاحات سعی کردند نظام را از درون تهی و دچار چالش کنند، اما بحمدلله موفق به این کار نشدند.

این استاد حوزه علمیه قم، فتنه بعد از انتخابات را اقدام دیگر دشمنان و نظام استکباری برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان و تاکید کرد: خوشبختانه با هوشیاری مردم و راهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری،‌ دشمنان از این فتنه طرفی برنبستند.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از ناکامی در این نقشه ها،‌ سراغ اجماع جهانی علیه ایران رفتند،‌ اما در عمل دیدند این گونه قطعنامه ها و تحریم های اقتصادی نیز در عزم و اراده ملت هیچ گونه تاثیری ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی تاکید کرد: ملت ایران در جنگ تحمیلی که بسیاری از کشورها حامی رژیم بعث بودند، به خوبی جنگ را مدیریت کرد و بدون شک اگر در اینجا نیز اقدامی صورت بگیرد و دشمن کوچک ترین حمله ای به ایران داشته باشد،‌ نابودی اسرائیل غاصب و فروپاشی آمریکا نتیجه آن خواهد بود.

وی تصریح کرد: این گونه اقدامات صرفا تهدیداتی پوشالی است و آنها خودشان هم می دانند اگر کوچک ترین تجاوز و حمله ای به ایران صورت گیرد،‌ پاسخ جمهوری اسلامی ایران دندان شکن و پشیمان کننده خواهد بود و موجودیتی هم برای نظام های اشغالگر و متجاوز باقی نخواهد ماند.

این استاد حوزه علمیه قم ابراز داشت: حتی اگر همه نظام های استکباری هم با هم متحد شوند و بخواهند در برابر ملت ایران اقدامی را انجام دهند، اتحاد و انسجام ملت ایران بیشتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: ملت ایران معتقد به نظام اسلامی است و پشتوانه الهی و امدادهای غیبی نیز پشت سر ملت است و اگر هم همه دشمنان متحد شوند، نه تنها در اراده و عزم ملت خللی وارد نخواهد شد، بلکه ایمان ملت به نظام اسلامی قوی‌تر و اتحادشان در مسیر و هدف چند برابر خواهد شد.

این استاد حوزه علمیه قم، با بیان اینکه شکست های پیاپی آبرویی برای آمریکا وا سرائیل باقی نگذاشته است گفت: تهیه پیش نویس حمایت از حمله نظامی اسرائیل توسط کنگره آمریکا و اینکه حمله کننده رژیم غاصب اسرائیل باشد، بسیار مضحکانه است.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی افزود: اسرائیل با همه هیاهوی تبلیغاتی و جار و جنجالی که داشته و دارد در برابر حزب الله و مردم مظلوم غزه شکست تلخی را متحمل شد.

قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم تاکید کرد: این رژیم غاصب و متجاوز ضعیف و زبون تر از این حرف ها است که بتواند چنین کاری را انجام دهد. /924/ت302/ج

ارسال نظرات