۱۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۸۲۳۴۱
مدیر کل تبلیغات خراسان شمالی:

مساجد بهترین بستر برای رشد معنوی و ترویج فرهنگ اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، گفت: مساجد بهترین بستر برای رشد معنوی و ترویج فرهنگ اسلامی است.
حجت الاسلام زين العابدين روحاني نيا
حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد به مناسبت فرارسیدن دهه نکوداشت مساجد، افزود: نادیده نگاشتن جایگاه و نقش مسجد در توسعه اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کشور، رواج جاذبه های کاذب و نابسامانی های فرهنگی را درپی خواهد داشت.

وی مسجد را رستنگاه و خواستگاه انقلاب اسلامی، کانون حیات سیاسی و اجتماعی و مرکز انسان سازی معرفی کرد و افزود: با توجه به موارد فوق، توجه ویژه برنامه ریزان فرهنگی و تصمیم گیران به مسجد و احیاء جایگاه آن امری ضروری و انکارناپذیر است.

وی با اشاره به نقش مساجد در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: مساجد در فرهنگ دینی اهمیت زیادی دارند و رهبران دینی ما نیز بر این موضوع بسیار تأکید کرده اند.

حجت الاسلام روحانی نیا، به نقش تأثیر گذار مساجد در خنثی سازی توطئه های دشمنان اشاره کرد و افزود: امروز دشمن با دقت و تأملی که روی این مراکز داشته نقش اساسی مساجد را دربیمه کردن جوانان در مقابل هجوم های فرهنگی آنها به خوبی احساس کرده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، گفت: اگربتوانیم جایگاه مسجد را با زندگی مردم و به ویژه جوانان پیوند بدهیم، به جایگاه واقعی و اثرگذلر مسجد دراین زمینه رسیده ایم./966/پ203/ص
ارسال نظرات