۱۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۸۲۲۹۵
مدیر مؤسسه فرهنگی روایت سیره شهداء:

باید تمام تلاش خود را برای پاسداشت ولایت بکار گیریم

خبرگزاری رسا ـ مدیر مؤسسه فرهنگی روایت سیره شهدا با اشاره به آیات و روایات اسلامی از ولایت به عنوان نعمتی نام برد که با هیچ نعمت دیگری قابل مقایسه نیست و گفت: باید تمام تلاش خود را برای پاسداشت ولایت بکار ببریم .
حجت الاسلام جوشقاني، مدير موسسه روايت سيره شهدا


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان، مدیر مؤسسه فرهنگی روایت سیره شهداء، شب گذشته در مراسم مناجات شعبانیه که با حضور گسترده مسؤولان و مردم متدین زاهدان در محل بیت الرقیه این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام بخصوص شهدای حادثه تروریستی مسجد جامع زاهدان، شهادت را فیضی عظیم دانست و اظهار داشت: شهادت نصیب هر کس نمی شود و لیاقت خاصی را می طلبد .

وی، با اشاره به آیات و روایات اسلامی از ولایت به عنوان نعمتی نام برد که با هیچ نعمت دیگری قابل مقایسه نیست و تأکید داشت: باید تمام تلاش خود را برای پاسداشت ولایت بکار بریم .

حجت الاسلام جوشقانیان، رهبری، فصل الخطاب بودن، تبیین وحی و علوم الهی را از ویژگیهای امام معصوم(ع)نام برد و افزود: امام واسطه رحمت الهی است .

مدیر مؤسسه فرهنگی روایت سیره شهداء، همچنین، ایمان و توکل را از بزرگترین عبادات دانست که بواسطه آن ملالت ها و سختی ها نه تنها آسان بلکه لذت بخش نیز می شود .

گفتنی است، در پایان این مراسم مناجات شعبانیه قرائت شد ./940/پ202/ص

ارسال نظرات