۱۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۸۲۲۷۷
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

عبور از بحران‌ها در گرو بصیرت ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمانیدگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که استراتژی دشمن در برابر جمهوری اسلامی ایران تغییر کرده است، گفت: امروزه دشمنان نظام اسلامی به جنگ نرم روی آورده‌اند.
مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلاي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مختار نظری، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران، امروز در جمع کارکنان سپاه ناحیه ساری، داشتن بصیرت را مورد سعادت و تعالی انسان‌ها دانست و گفت: انسان‌های با بصیرت همیشه امام و رهبر خود را محور قرار می‌دهند و از امام زمان خود تبعیت و پیروی می‌کنند.

وی با اشاره بر این که اهل بصیرت مواضع خود را محور عملکرد رهبر و امام خود تطبیق می‌دهند، اظهار داشت: اهل بصیرت پیوسته از حق جانبداری و با باطل مخالفت می‌کنند.

حجت الاسلام نظری با بیان این که بی طرفی و بی تفاوتی در قاموس اهل بصیرت معنایی ندارد، خاطر نشان کرد: بصیرت همواره سبب دفاع از حق و عدالت می‌شود و انسان‌های اهل بصیرت هستند که در جهت حق و عدالت گام بر می‌دارند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون بصیرت‌افزایی در سطوح مختلف جامعه اشاره کرد و بیان داشت: امروز همه باید با تبعیت از سخنان رهبری به دنبال تقویت بصیرت در خود باشیم.

وی با بیان این که داشتن بصیرت انسان‌ها را از انحراف دور می‌کند، خاطرنشان کرد: ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی در ‌سی سال گذشته با بصیرت و تقوای الهی توانستند از بحران‌ها عبور کنند.

حجت الاسلام نظری با اشاره به این که استراتژی دشمن در برابر جمهوری اسلامی ایران تغییر کرده است، افزود: امروز دشمنان نظام اسلامی برای از بین بردن ایران اسلامی به جنگ نرم روی آورده اند و تنها را مقابله با این جنگ نرم دشمن تقویت بصیرت در جامعه است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان این که استکبار جهانی امروز همه تلاش خود را برای تضیعف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته است، تصریح کرد: باید در چنین شرایطی به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون مسأله بصیرت بیشتر توجه کنیم و آن در زندگی اجتماعی خود به کار ببندیم.

وی در ادامه با تأکید بر تقوای الهی گفت: تقوای الهی و پرهیزگاری سبب نورانیت دل می‌شود و باعث می‌شود ‌انسان حق را از باطل و صحیح را از ناصحیح تشخیص دهد./950/پ202/س
ارسال نظرات