۰۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۸۲۰۶۱
بخش نخست / وزیر اطلاعات:

ملت ایران هرگز فریب شعار اصلاح طلبان را نخواهد خورد

خبرگزاری رسا ـ وزیر اطلاعات کشورمان با اشاره به این که در دوران دولت اصلاح طلبان مسیر انقلاب دچار مشکل شد، گفت: انقلاب اسلامی در آن دوران در بخشی از موارد دچار انحراف شد که بخش عمده ای از توطئه های آن دوران از سوی آمریکایی‌ها هدایت می شد.
حجت الاسلام حيدر مصلحي رييس سازمان اوقاف
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات کشورمان، امروز در سومین یادواره 28 شهید سرافراز منطقه لایی و یادمان آیت الله محمدی لائینی‌(ره) درتحلیلی از وضعیت کشور در دوران دولت اصلاحات با اشاره به این که در دوران دولت اصلاح طلبان مسیر انقلاب دچار مشکل شد، گفت: انقلاب اسلامی در آن دوران در بخشی از موارد دچار انحراف شد که بخش عمده‌ای از نقشه‌ها و توطئه‌های آن دوران از سوی آمریکایی‌ها هدایت می‌ شد.

حجت الاسلام مصلحی با بیان این که مردم یک‌بار فریب شعار اصلاحات را خوردند و به بهانه این که برخی‌ها از نزدیکان امام راحل بودند به آنها اعتماد کرده و رأی دادند؛ تصریح کرد: اکنون همان گروه با نفاق در کنار فتنه‌گران قرار گرفته‌اند و وابسته به آمریکا شده اند.

وی با بیان این که ریزش، خیزش و افزایش در مسیر انقلاب و همه‌ دوران‌ها وجود داشت، افزود: اما در دوران اصلاحات دیدگاه‌های مادی، دنیا‌طلبی، پست، مقام و بهره‌برداری فردی رواج بسیاری پیدا کرده بود و افراد تنها به دنبال این مسائل بودند.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به این که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی کسانی که در مسیر انقلاب بودند دو دیدگاه متفاوت داشتند، خاطر‌نشان کرد: عده‌ای ادعای طلب‌کاری از نظام و مصرف بیت‌المال را داشتند و احساس می‌کردند نظام از آن آنها است و باید بیت‌المال را در خدمت خود قرار می‌دادند و در این مسیر هم سیر نمی‌شدند.

وزیر اطلاعات ادامه داد: گروهی دیگر نیز خود را بدهکار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌دانستند و با صبر، مقاومت و پایداری با مشکلات و سختی‌ها کنار آمدند و از خود نیز مایه گذاشتند و همواره در خدمت انقلاب و ارزش‌های انقلاب بودند و هستند که دولت نهم و دهم نمونه‌ای بارز از این ادعا است.

وی در ادامه سخنانش با بیان این که در حادثه 18 تیرماه نفاق اصلاح طلبان آمریکایی به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب بودند، خاطر‌نشان کرد: عملکرد چندین ساله اصلاح طلبان در این خصوص بیانگر نفاق آنها در مقابل نظام اسلامی است.

حجت الاسلام مصلحی با حساس خواندن موقعیت کنونی گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر سو با تهدید و تحریم به دنبال تضعیف نظام اسلامی هستند و تحریم‌ها را هر روز‌ علیه جمهوری اسلامی ایران سخت‌تر می‌کنند؛ این در حالی است که دشمنان باید بدانند ملت ایران طعم تلخ تحریم ها را بیش از سی سال است که دارند می چشند و هر روز نیز علیرغم این تحریم ها قدرتمند‌تر می‌شود و این تحریم‌ها نمی‌تواند ما را از زانو در بیاورد.

وزیر اطلاعات با بیان این که جمهوری اسلامی ایران امروز در حوزه های مختلف پیشرفت بسیاری داشته دارد، گفت: این پیشرفت ها در حوزه های علمی، نظامی، دفاعی، پزشکی و صنعتی موجب تعجب دشمنان نظام اسلامی شده است.

حجت الاسلام مصلحی در ادامه با اشاره به این که امروز استراتژی دشمنان با نظام مقدس جمهوری اسلامی از بعد سخت افزاری به جنگ نرم تغییر یافته است، بیان داشت: امروز دستگاه های امنیتی جمهوری اسلامی ایران و به ویژه وزارت اطلاعات در عرصه مقابله با جنگ نرم و تهدید‌های امنیتی با قدرت وارد شده است و در این حوزه بسیار قوی عمل کرده و خواهد شد.

وی در ادامه سخنان به بحث دستگیری ریگی، سرکرده گروهک تروریستی شرق کشور اشاره کرد و با بیان این که این اقدامات وزارت اطلاعات نشان دهنده اشراف اطلاعاتی دستگاه های امنیتی جمهوری اسلامی ایران در منطقه است، تصریح کرد: وزارت اطلاعات در این حوزه بسیار قوی عمل کرده است و با اطلاعاتی که در اختیار داشت توانست ریگی که مورد حمایت دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا بود را دستگیر کند.

وزیر اطلاعات در ادامه خطاب به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: دستگاه های امنیتی جمهوری اسلامی ایران در هر زمانی که اراده کنند می توانند عملیات های گسترده تری را در منطقه انجام دهند.

حجت الاسلام مصلحی همچنین به مسأله 11 سپتامبر و انفجار برج های دوقلو اشاره کرد و افزود: آمریکایی ها خود مقسر اصلی این اتفاق را می دانند و برای پاک کردن صورت مسأله چندین سال است که در عاراق و افغانستان به دنبال مقصر می گردند.

وی خطاب به آمریکایی ها گفت: اگر شما نمی توانید مقصر اصلی این اتفاق را پیدا کنید فضا را برای دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران باز کنید تا مقصر اصلی این حادثه را پیدا کنیم./950/پ201/س
ارسال نظرات