۰۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۸۱۸۰۲

اردوی فرهنگی حوزه علمیه نمازی خوی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ اردوی فرهنگی ‌طلاب نمونه و استادان حوزه علمیه نمازی‌ با حضور امام جمعه خوی برگزار می شود
اردوی فرهنگی حوزه علمیه نمازی خوی برگزار می شود
حجت الاسلام سید قاسم موسوی، مدیر داخلی حوزه‌ علمیه نمازی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوی، از برگزاری اردوی فرهنگی و تفریحی از سوی حوزه علمیه نمازی‌ این شهر خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه بویژه ولادت با سعادت حضرت ولی عصر (عج) و عید سعید نیمه شعبان برای بیش از 150 نفر از طلاب نمونه و استادان حوزه علمیه نمازی خوی اردوی یک روزه به مجتمع‌«‌باری‌» برگزار می‌شود.

وی اجرای طرح بصیرت در راستای تأکیدات رهبر معظم انقلاب، بهره مندی از محضر استادان دروس اخلاق و همچنین شنا، تیراندازی و انجام مسابقات ورزشی را از جمله برنامه‌های جانبی این اردو برای بهره‌مندی طلاب عنوان کرد.

حجت الاسلام موسوی، در ادامه بر افزایش بصیرت و زمان‌شناسی طلاب و مبلغان دینی تأکید کرد و گفت: هیچ خدمتی بالاتر از افزایش بصیرت و آگاهی در انسان‌ها نیست چراکه افزایش بصیرت در جامعه، بهترین ابزار مبارزه با تهمت ها و اختلافات ایجادی از سوی دشمنان در جنگ نرم است.

وی در پایان با اشاره به روایت‌«‌اَلْعالِمُ بِزَمانِهِ لا تَهْجُمُ عَلَیْهِ اللَّوابس» یادآور شد: مبلغان دینی لازم است زمان شناس شوند و با آگاهی به موضوعات سیاسی و ویژگی های حاکم بر عصر خود بر بصیرت خویش بیافزایند./938/پ202/س
ارسال نظرات