۰۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۸۱۶۳۱

برپایی نمایشگاه آثار آیت الله سبحانی در مدرسه علمیه نواب مشهد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط عمومی مدرسه علمیه نواب مشهد از برپایی نمایشگاه کتاب در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: نمایشگاهی از آثار حضرت آیت الله سبحانی در مدرسه علمیه نواب دایر شده است.
برپایی نمایشگاه آثار آیت الله سبحانی در مدرسه علمیه نواب مشهد


حجت الاسلام محمد رضا یاربی،‌ مسؤول روابط عمومی مدرسه علمیه عالی نواب مشهد، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد اظهار داشت: همزمان با برگزاری کلاس های مباحث کلامی توسط حضرت آیت الله سبحانی در مدرسه علمیه عالی نواب مشهد، نمایشگاهی از آثار ایشان در حاشیه این کلاس ها دایر شده است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه 120 عنوان کتاب در معرض دید طلاب قرارگرفته است، افزود: کتاب های عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام یاربی با اشاره به اینکه این نمایشگاه تا چهارم مرداد ماه در این مدرسه دایر است، افزود: در این نمایشگاه کتاب «جستاری در کلام فقه» نیز که در اواخر سال 88 توسط مدرسه نواب به چاپ رسیده در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

وی یادآور شد: این کتاب که در بردارنده سخنرانی حضرت آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید شیعیان در جمع اساتید و طلاب حوزه علمیه مشهد است در 205 صفحه، سه هزار نسخه و در قطع رقعی منشر شده است.

مسؤول روابط عمومی مدرسه علمیه نواب مشهد یادآور شد: نیاز بشر به دین، عرفی شدن دین، وحیانی بودن لفظ و بیان قرآن، کثرت گرایی دینی، جایگاه عقل در معارف اسلامی، سلفی و سلفی گری، هرمنوتیک و نیازمندی علم فقه به علم کلام از برخی موضوعاتی است که در کتاب به آن ها اشاره شده است./934/پ202/ص

ارسال نظرات