۰۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۳:۱۴
کد خبر: ۸۱۵۹۷
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

سلاح ما در جنگ نرم، بصیرت و دشمن شناسی مردم است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع روحانیان مجلس گفت: دشمن در رویارویی با انقلاب اسلامی هم از ابزار نرم و هم از ابزار های نیمه سخت استفاده می کند.
حجت الاسلام سيد علي حسيني نماينده نيشابور در مجلس هشتم
حجت الاسلام سید علی حسینی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا اظهار داشت: در طول 31 سال اخیر دشمن از هر ابزار ممکن برای مقابله با انقلاب اسلامی و ارزشهای دینی آن استفاده کرده است.

وی افزود: در این زمینه اخیران شاهد آن هستیم که با برپایی شبکه های ماهواره ای هدفدار سرگرمی و خبری، بدنبال تغییر عرف های حاکم بر نظام مقدس خانواده و اباحی گری است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین تاکید کرد: باید در نظر داشت که دشمن در فاز جدید مواجهه با انقلاب اسلامی اهداف خاصی را دنبال می کند که در صورت عدم توجه به آن ممکن است خسارات محسوسی بر نظام خانه و خانواده وارد شود.

وی تصریح کرد: در این زمینه لازم است در وهله نخست خود خانواده ها به میدان بیایند و راه را برای ورود فرهنگ جهت دار غرب در زندگی خود و گروه اجتماعی خانواده ببندند.

عضو فراکسیون اکثریت مجلس یادآور شد: از سوی دیگر رسانه ها و دیگر دستگاه های فرهنگی جامعه وظیفه دارند تا مردم را به درستی آگاه سازند و تبعات مخرب برخی برنامه های حساب شده استکبار را بر جامعه تبیین کنند.

وی با بیان اینکه سلاح ما در برابر دشمن بصیرت دهی و دشمن شناسی مردم است گفت: باید هر چه بیشتر جامعه را بصیر کرد تا در برابر هجمه های فرهنگی دشمن مصون بمانند زیرا تنها سلاح ما در برابر دشمن طی سی سال اخیر بصیرت دهی و دشمنن شناسی بوده است.

حجت الاسلام حسینی همچنین افزود: امروز دشمن در چند جبهه نظام و جامعه اسلامی ما را هدف گرفته است در بعد بین المللی پروژه ایران هراسی و تحریم ها را دنبال می کند و در داخل با اجیر کردن عده ای گمراه دست به اقدام کور تروریستی می زند تا به زعم خود بر وحدت شیعه و سنی خدشه وارد کند، در عین حال خانواده را از طریق برنامه های شبکه های ماهواره ای مورد هدف خود قرار داده است. /955/ت302/ج

ارسال نظرات