دیپلماسی باید تابع منطق میدان باشد/ تا آخرین قطره خون در کنار شما ایستادهایم
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، دکتر بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه و مدرس فلسفه، در واکنش به پیام اخیر سردار سید مجید موسوی، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نامهای خطاب به ایشان منتشر کرد.
پاسخی از یک استاد دانشگاه به پیام فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
برادر بزرگوارم، سردار رشید ملت، جناب آقای سید مجید موسوی!
سلام و بهراستی درود خدا و خلق خدا بر شما باد.
اینجانب، بیژن عبدالکریمی، به عنوان یک معلم سادۀ دانشگاهی و فردی که تمام زندگی حقیقی خودش را وقف فرهنگ و صیانت از کیان فرهنگ و خرد دینی و معنوی ایران، این سرزمین پاک و با آن مردم نجیب و بینظیرش، ساخته است، خاضعانه و خاکسارانه بر دستان و بازوان همۀ سربازان شجاع و غیور مام وطن بوسه زده، به شما، در مقام فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بالاتر از آن، در مقام یک پاسدار ایرانزمین، اعلام میدارم که نه تنها به شجاعت و خردمندی نیروهای مسلح و دفاعی کشورم در عرصۀ میدان و رزم، بلکه به عقلانیت و شعور استراتژیک شما در میدان دیپلماسی نیز عمیقاً باور داشته، خواهان تبعیت دیپلماسی کشور، که گاهی از شائبههای غربپرستی و منطق ترس و تسلیم به دور نیست، از منطق میدان، و نه برعکس، هستم. بیتردید و به حکم عقلانیت، اینجانب رأی و نظر آنانی را که با جان و قطرات خونشان در میادین وفاداریشان به ملت را تا آخرین حدهای ممکن نشان دادهاند، بر رأی و نظر کسانی که دل در هوای غرب و فرهنگ رفاه داشته، و حتی بعضاً از شائبۀ فساد مالی رنج میبرند، ترجیح داده، تا آخرین قطرۀ خون و تا آخرین نفس در جنگ ناجوانمردانه و پرفریب آمریکا و اسرائیل در کنار شما بوده و خواهم ماند.
با عشق و خاکساری
بیژن عبدالکریمی
۴ اردیبهشتماه ۱۴۰۵