مردم تا پیروزی نهایی میدان را رها نکنند
به گزارش خبرگزاری رسا از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولیفقیه در استان و امام جمعه اصفهان در گفتوگویی با اشاره به آتشبس دوهفتهای اظهار داشت: مردم غیور ایران عزیز پیروز هر میدانی هستند و مردم همچنان با اتحاد در میدان حاضر باشند مطمنا خداوند متعال با مسلمانان و مردم شجاع و استکبار ستیز است.
وی با اینکه دشمن متوجه اتحاد سرسخت و مقدس ایران عزیز شده است افزود: در این ۴۰ شب و روز مردم در کنار نیروهای مسلح و مسئولان همگی خالصانه پای ایران و اسلام بودند و به دشمن نشان دادند که نمیتوانند با این مردم مقابله کنند.
مدیر حوزه علمیه استان اصفهان گفت: مردم عزیز کشورمان باید مثل گذشته با اتحاد و همبستگی در صحنه و میدان حضور ثابت و پرشوری داشته باشند چراکه دشمن فریبکار است و باید تا پیروزی نهایی و تضمین موفقیت هوشیار باشیم.
نماینده ولیفقیه در استان اصفهان اظهار داشت: آمریکای جنایتکار امروز متوجه قدرت جمهوری اسلامی شده است و میداند که رفتار غیر از احترام با این ملت، او و همه مستکبران را به نابودی خواهد کشاند.
آیت الله طباطبایی نژاد گفت: از خداوند بهترینها را برای مردم عزیزمان خواهانم و انشاءالله زیر سایه امامزمان (عج) و رهبر معظم انقلاب روزهای پرشکوه داشته باشیم و این شبها با حضور در میادین یاد و خاطره رهبر شهید و عزیزمان را زنده نگه داریم.
وی با تشکر از مردم که واقعاً در این ۴۰ روز در صحنه بودند گفت: امیدواریم که از این به بعد هم تا تکلیف کاملاً روشن شود همچنان در میدان حضور داشته باشند، این کار عزیزان مؤثر بوده و نهایت ندارد./۱۳۰۷/
خبرنگار: محمد ملک آبادی