اعتراف فیلمساز اسرائیلی:
جنگ اخیر آمریکا و اسرائیل را ناکام گذاشت + کلیپ
فیلمساز اسرائیلی در تحلیلی صریح اعلام کرد که جنگ اخیر موجب نابودی میلیاردها دلار تجهیزات نظامی شده و ایران را به ابرقدرت منطقهای تبدیل کرده است.
به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، فیلمساز اسرائیلی در تحلیلی صریح اعلام کرد که جنگ اخیر موجب نابودی میلیاردها دلار تجهیزات نظامی شده و ایران را به ابرقدرت منطقهای تبدیل کرده است.
هایم برشیث، فیلمساز اسرائیلی، در اظهاراتی قابل تأمل درباره پیامدهای جنگ اخیر در منطقه گفت: آمریکا و اسرائیل با آغاز این جنگ چه چیزی به دست آوردند؟
وی در ادامه افزود: نابودی پایگاههای آمریکایی در سراسر خلیج فارس و عربستان، نابودی پنج استگاه رادار قدرتمند هشدار زودهنگام که مجموعاً نزدیک به ۱۰ میلیارد دلار هزینه داشتهاند و احتمالاً سالها طول خواهد کشید تا جایگزین شوند.
این فیلمساز اسرائیلی تأکید کرد: آمریکا و اسرائیل نه تنها به هیچیک از اهدافی که برای شروع این جنگ تعیین کردند، نرسیدند، بلکه دقیقاً نتیجه عکس گرفتهاند و ایران را به یک ابرقدرت تبدیل کردهاند که خلیج فارس را کنترل میکند.
ارسال نظرات