۰۹ فروردين ۱۴۰۵ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۸۱۰۸۰۸

نه باج می دهیم، نه باخت!

نه باج می دهیم، نه باخت!
تبریز- جهان ایران و ایرانی را باید دوباره بشناسد، ملتی که نه "باج" به دشمن می‌دهد، نه "باخت"؛ سرزمینی که تاریخ بلند و غرورانگیزش را با مبارزه و دفاع از حق، مظلوم و خاک آباء و اجدادی‌اش نگاشته‌اند، به دست خودشان و با جوهری به رنگ خون.

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، مقاومت و شهادت، ترانه همیشگی زیستن و مانایی عزتمندانه مردان و زنانی است که در برابر همه متجاوزان تاریخ، از مغول و عثمانی و روس و انگلیس و پرتغال و عراق و در یک کلام، نظام سلطه و استعمار جهانی بر لب‌هایمان جاری بوده است، ترامپ و اتحادیه اروپا و اسقاطیل و نتانیابو که عددی نیستند.

ما ملت جنگ و تجاوز نبوده ایم، تا ابد نیز چنین خواهد بود؛ اما مدافعانی سرافراز و سربلند در برابر هر متجاوزی هستیم و جهان، این را خوب می‌داند و می فهمد که داستان ایران و ایرانی چیز دیگری است!

جهان نیم قرن اخیر، دقیقا ایران را با همین روحیه و تصویر عینی و زلال می‌شناسد و درست از همین روست که ایران مقتدر و متحد، خارچشم نظام سلطه جهانی بوده، هست و خواهد بود.

باوجود حملات تجاوزکارانه و نامشروع دشمنان آمریکائی_صهیونیستی به ایران، خوشبختانه، هوشیاری و بصیرت ملی، همچون گذشته، فریاد نفرت و انزجار یک ملت را بر سر تمام بدخواهان نظام ریخته و آوار یأس و استیصال را بر فرق آمریکا و اسرائیل فرو ریخته است.

اتحاد مقدس ملی، از آستین شعور و همدلی ملت بیرون آمده و دوباره ثابت شده، که ایرانی، با انقلاب، امام راحل، رهبر شهید، شهیدان و تمامیت ارضی ایران عهدی دیرین دارد و این "اتحاد"، اکسیر ناب و ابدی پیروزی در جنگی است که به قول سردار سلیمانی عزیز، "پایانش را ما رقم می‌زنیم"!

وحید نستوهی
ارسال نظرات