۲۶ تير ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۸۱۰۵۶

همایش بزرگ قرآن و ولایت در میاندوآب برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب از برگزاری همایش بزرگ قرآن و ولایت همزمان با میلاد خجسته منجی عالم بشریت در این شهرستان خبر داد.
امام زمان
ناصر امیری، رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به برگزاری همایش بزرگ قرآن و ولایت افزود: این همایش به مناسبت میلاد خجسته منجی عالم بشریت در مصلای امام خمینی‌(ره) این شهرستان برگزار می‌شود.

وی از مشارکت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر امام جمعه شهرستان و موسسه فرهنگی قرآنی جامعه القرآن و العترت در برگزاری همایش بزرگ قرآن و ولایت خبر داد.

امیری با اعلام این‌که در این همایش بزرگ بیش از دوهزار نفر از عاشقان ولایت و امامت شرکت خواهند کرد، اظهار داشت: همایش بزرگ قرآن و ولایت شامل بخش‌های متنوعی از جمله اجرای تواشیح و مولودی‌خوانی و همچنین برگزاری مسابقه به همراه جوایز ویژه است.

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب با تشریح برنامه‌های اجرایی این اداره در سال جاری گفت: برگزاری جلسات شروای فرهنگ عمومی شهرستان، همایش بزرگ حجاب و عفاف به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف و تجلیل از جانباران و آزادگان همزمان با سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس از اهم برنامه‌ها است.

گفتنی است، همایش بزرگ قرآن و ولایت ساعت یازده روز سه شنبه، پنجم مرداد‌‌، در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان و با حضور مسؤولان استانی و عاشقان اهل بیتعصمت و طهارت(ع) آغاز می شود./936/پ202/س
ارسال نظرات