۲۲ تير ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۸۰۷۵۲
عضو مجمع روحانیان مجلس:

مجلس و دولت عزم جدی در اصلاح الگوی مصرف دارند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ذاکر گفت: تصویب لایحه هدفمندی یارانه ها و اجرای آن از سوی دولت نشانگر عزم جدی مجلس و دولت در نهادینه کردن فرهنگ اصلاح الگوی مصرف در جامعه است.
حجت‌الاسلام سيدسلمان ذاکر، عضو فراکسيون روحانيون مجلس شوراي اسلامي،
حجت الاسلام سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: یکی از تحولات اقتصادی کشور ما تحول در اصلاح الگوی مصرف است چرا که ما در حال حاضر دچار یک مصرف زدگی خطیر می باشیم .

وی با بیان اینکه مصرف گرایی ما بعضا در جهان دارای رکورد شکنی با دیگر کشورها است افزود: اگر اصلاح الگوی مصرف در حوزه های اقتصادی و اجتماعی صورت نگیرد قطعا ما در حوزه های مختلف با اشکال روبرو خواهیم بود.

عضو کمیسیون حقوق و قضایی مجلس ابلاغیه اخیر رهبر معظم انقلاب به قوای سه گانه مبنی بر اجرا و بکار گیری اصلاح الگوی مصرف نیز از آن جهت نباید روی زمین بماند که نباید وقت بیش از این تلف شود چرا که با اصلاح الگوی مصرف قطعا ما در بخش های مختلف، حتی حوزه سیاست خارجی پویاتر و مقتدرانه تر عمل خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مجلس بیشترین همت خود را در انجام دستورالعمل رهبری نسبت به اصلاح الگوی مصرف بکار می بندد خاطر نشان کرد:مجلس و دولت در کنار قوه قضائیه باید وحدت و همگرایی خود را در به کار گیری و ایجاد ساختار های اصلاح الگوی مصرف به نمایش بگذارند.

حجت الاسلام ذاکر تصریح کرد: تصویب لایحه هدفمندی یارانه ها و اجرای آن از سوی دولت نشانگر عزم جدی مجلس و دولت در نهادینه کردن فرهنگ اصلاح الگوی مصرف در جامعه است و امیدواریم در سال همت مضاعف شاهد تلاش بیشتر قوا در این زمینه باشیم. /955/ت302/ج



ارسال نظرات