۲۲ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۸۰۷۳۱
امام جمعه اهر:

حکمفرمایی معنویت در جامعه باید مشهود باشد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی با تأکید بر تقویت آموزه‌های دینی در جامعه گفت: دشمنان به دنبال استحاله فرهنگی جوانان ایرانی هستند.
امام جمعه اهر


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهر، حجت ‌الاسلام جواد حاجی‌ زاده، امام جمعه اهر، امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اهر گفت: مردم ولی نعمتان انقلاب و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند؛ از این رو همه باید خدمت به مردم را بزرگ‌ترین افتخار برای خود بدانیم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

وی با بیان این‌که مسؤولیت در نظام اسلامی توفیقی برای خدمتگزاری است، گفت: مسؤولان نباید فرصت خدمت به خلق خدا را با برخی اقدامات خلاف شرع و قانون از دست دهند.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این‌که مردم در نظام اسلامی انتظارات به حق از مدیران و مسؤولان دارند، خاطر نشان کرد: اگر خدمتگزاری صادقانه، از سوی دولتمردان صورت نگیرد، سبب بدبینی مردم از نظام ‌خواهد شد.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در فاصله افکنی میان مردم و نظام گفت: نباید کارهای عمرانی و اقتصادی، ما را از مسائل دینی و فرهنگی غافل کند.

امام جمعه اهر در ادامه با تأکید بر تقویت آموزه‌های دینی در سطوح مختلف جامعه تصریح کرد: دشمنان به دنیال استحاله فرهنگی جوانان ایرانی هستند، امروز بزرگ‌ترین سلاح مبارزه با مسائل انحرافی و فرهنگ منحرف غربی تمسک به قرآن، اهل بیت(ع) و مسائل معنوی و دینی است.

عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان شرقی خواستار برنامه ریزی مطلوب و دراز مدت برای اقدامات فرهنگی و دینی در جامعه شد و گفت: برنامه‌ریزی مطلوب در حوزه فرهنگی موجب تهذیب نفس و تقویت مسائل معنوی و دینی در بین جوانان می‌شود.

وی ماه های شعبان و رمضان را فرصتی برای خودسازی معنوی دانست و خاطر‌نشان کرد: هر جا که معنویت و مسائل دینی حکمفرما بوده به طور قطع و یقین فسق، فجور و انحراف از آنجا رخت بربسته است.

گفتنی است، در پایان این مراسم عوض نظامی‌فرید به عنوان معاون جدید فرماندار اهر معرفی شد./935/پ202/س

ارسال نظرات