۱۷ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۸۰۴۰۱

اختتامیه اشکواره عاشورایی در اردبیل برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین اشکواره عکس و وبلاگ عاشورایی ماه آینده با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.
سوگواره لحظه هاي عاشورايي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، مصطفی آمون، دبیر اشکواره عاشورایی‌ امروز در نشست هماهنگی برگزاری این جشنواره فرهنگی مذهبی در اردبیل اظهار داشت: نخستین اشکواره عکس و وبلاگ عاشورایی ماه آینده با معرفی و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

وی خاطر نشان کرد: بیش از 675 عکس عادی و هزار و 360 مورد وبلاگ به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که در بخش عکس عاشورایی از مجموع 306 عکس در بخش حرفه‌ای 36 عکس و از مجموع 675 عکس در بخش عادی و تلفن همراه 24 عکس به نمایشگاه پایانی راه یافتند.

دبیر اشکواره عکس و وبلاگ عاشورایی با بیان اینکه آثار برگزیده در نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: ابوالقاسم ابوترابی از یزد، جمشید فرج‌وند و امید گرشاسبی از کردستان و علی خانلو از میاندواب برگزیده شدند.

آمون ادامه داد: در بخش عکس حرفه‌ای امید قادری و علیرضا عباسی، یوسف اکبری، محمد حمیدی، شیدا فلاحی، مهسا جلالی‌راد، مجید تقی‌زاده، محمد و خلیل مستوفی و آرتوران نجفی به عنوان برگزیدگان برتر معرفی شدند.

وی گفت: از استان اردبیل نیز کامل روحی، رضا زارع، غلامحسین شکرانی‌مقدم، موسی ابراهیم‌زاده و علیرضا وهاب‌زاده و معصومه علی‌قلیزاده در بخش عکس حرفه‌ای به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

دبیر اشکواره عاشورایی خاطرنشان کرد: در بخش عکس عادی و وبلاگ نیز اصغر رحبی از زنجان، بهنام حقیقی از ارومیه، محمدرضا صانعی از یزد، غلامحسین آقاجاری و حسین الیاسی از کردستان به عنوان نفرات برگزیده انتخاب و معرفی شدند.

به گفته آمون حسن اللهیاری، حسین فروتن، فرهاد علیپور، یاسر نجفی، مهرداد جلیلی‌کیا، سارا بیگ‌زاده، رباب سلیم‌زاده، صغری سلمانی، هوشنگ قالیچه، زهرا ایمان‌زاده، سهراب بهادری، مینا آقامحمدرضا و عمار احمدی از دیگر برگزیدگان استان اردبیل بوده اند./935/پ202/ص

ارسال نظرات