۱۰ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۷۹۷۲۸
معاون آموزش دبیرخانه کانون های مساجد استان قم:

حضور طلاب در فعالیت‌های غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در مساجد چشمگیر است

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش دبیرخانه کانون های مساجد استان قم گفت: بانک اطلاعات اعضای نخبه کانون های مساجد با هدف شناساسی و حمایت از این قشر تشکیل می شود.
اوقات فراغت


حمید رفیعی، معاون آموزش دبیرخانه کانون های مساجد استان قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: کانون های مساجد یکی از مکان هایی است که به دنبال رشد علمی و معنوی جوانان است و در این راستا برنامه های اوقات فراغت با محوریت مساجد را برگزار می‌کند.

رفیعی ادامه داد: برنامه های مختلف معرفتی، آموزشی، مهارتی، ورزشی و کاربردی در کانون های فرهنگی مساجد تعریف شده است که مورد استقبال نوجوانان و جوانان و خانواده های آنان قرار گرفته است.

وی بیان داشت: بانک اطلاعاتی دانش آموزان و دانشجویان ممتاز و نخبه از برنامه هایی است که دبیرخانه کانون های مساجد در راستای حمایت علمی از اعضای کانون ها دارد.

معاون آموزش دبیرخانه کانون های مساجد استان قم اظهار داشت: قصد داریم با ارسال بسته ای ویژه و مشارکت بیشتر این قشر در برنامه های دبیرخانه، شاهد پیشرفت بیشتر اعضای کانون ها باشیم.

وی اذعان داشت: فعالیت های فرهنگی نیاز به کسانی دارد که آموزش های لازم را دیده باشند که در همین جهت از بین طلاب برای ایفای نقش مربی در مساجد بهره می گیریم.

رفیعی در پایان گفت: از طلابی که حکم تبلیغی آنها از سوی معاونت تبلیغ حوزه، دفتر تبلیغات و دفتر بشیران جوان صادر شده است، در جهت غنی بخشی به اوقات فراغت
جوانان یاری گرفته ایم. /909/پ202/ع

ارسال نظرات